party poker down?

• luca02
      luca02
      Bronze
      Was net een sessie aan het spelen, toen ineens mijn verbinding verbroken werd en ik kan nu ook geen verbinding meer maken met party poker.

Hebben anderen hier ook last van?

Wel balen, zat net in een grote hand waar ik wss de stack van de tegenstander erin zou krijgen op de river. Kost me nu dus niet alleen mijn halve stack, maar had er anders ook nog 1BI bij gewonnen.. :rage:
  • 7 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Hey luca, hier geen problemen. Ben gewoon verbonden met de software! Als het je inderdaad geld gekost heeft kun je misschien een e-mail naar de Party Poker support sturen en je geld terug vragen.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Report from PartyPoker.com support staff:

Real Money games status:
      Status at 07/13/2011 04:30 ET: Fair

Fair: We are facing technical difficulties with some of our services. Some players will be affected, others may not be.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Hey luca, hier geen problemen. Ben gewoon verbonden met de software! Als het je inderdaad geld gekost heeft kun je misschien een e-mail naar de Party Poker support sturen en je geld terug vragen.
      Ja ik stuur ze zo maar is een mailtje.
      Wel balen dat ik nu niet kan spelen, het weer is slecht buiten en heb verder ook niet echt wat anders te doen op het moment. :P
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik kan er al weer op.. gelukkig niet mijn halve stack kwijt.
      Heb die pot gewonnen, omdat ik als laatste gebet had. :D
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Nice! Het zou ook kunnen komen door de 'disconnect protectie' die Party Poker heeft. Volgens mij ben je 1x per dag 'verzekerd' door deze functie. Wanneer je dan disconnect, ga je naar showdown met de potgrote van dat moment.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Nice! Het zou ook kunnen komen door de 'disconnect protectie' die Party Poker heeft. Volgens mij ben je 1x per dag 'verzekerd' door deze functie. Wanneer je dan disconnect, ga je naar showdown met de potgrote van dat moment.
      ah oke, njaa zolang ik niets verlies maakt het niet uit natuurlijk;)
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Dan moet je wel op een disconnect protected tafel zitten. Veel tafels zijn ook 'no disc' protection omdat het soms nogal abused wordt wanneer mensen bijv. de pot niet heel groot willen laten worden, bam connectie eruit.