Exclusieve freeroll met $8.888 en 3x iPad 2's te winnen

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Maak voor 16 juli een storting van tenminste $50 en je krijgt toegang tot ons exclusieve toernooi. In totaal staat er $8.888 op het spel, maar dat is niet alles. Wij doen er nog drie schitterende iPad 2's erbij, die we zullen verloten onder alle deelnemers. Lees verder voor alle details.

Freeroll details
      • Aanvang toernooi: 17 juli om 17:00 uur
      • Prijzenpot: $8.888
      • Stort tussen 13 juni 02:01 uur en 17 juli 01:59 uur
      • Registratie begint: 14 juli, 10:00 uur
      • Vereisten: Je hebt een via PokerStrategy.com aangemaakte 888poker account nodig en moet een storting maken van tenminste $50.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de 888poker lobby en ga naar Toernooien -> Restricted

Moet dit mijn eerste storting zijn? Nee. De storting hoeft slechts tussen 13 juni, 02:01 uur en 17 juli, 01:59 uur te gebeuren. Het maakt niet uit de hoeveelste storting het is.

3x iPad 2s in onze exclusieve loterij
      Bovenop de $8.888 cash prijzenpot, maak je ook kans op een van de nieuwste Apple gadgets. the Apple iPad 2. Er zijn in totaal drie iPads die worden weggegeven in een raffle - zo werkt het:

Hoe kan ik een iPad 2 winnen? De iPad 2's worden verloot onder alle PokerStrategen die deelnemen aan de $8,888 freeroll.

Wanneer vindt de trekking plaats? Deze zal worden gehouden op 18 juli. Vlak daarna zal er bekend worden gemaakt welke PokerStrategen hebben gewonnen.

Hoe weet ik of ik gewonnen heb? De resultaten van de raffle worden gepost in een thread op het PokerStrategy.com forum. Als jij een van de gelukkige winnaars bent, zal je ook een bericht ontvangen van onze Support afdeling.

Veel succes

• 10 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      had hier normaal gesproken aan meegedaan maar ja zit in venlo :D .

moet zeggen dat 888 goed bezig is de laatste tijd, leuke actie's steeds uitgebreider aanbod en ook lekker aant groeien qua spelers aantallen(meer fish aan tafel :f_biggrin: )
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Als al die Nederlandstalige pokerstrategen in Venlo steken, kan ik hier mijn slag slaan :P
      Schrijf je zo i zo in voor de Ipad's , heb ik meer sit-outs aan men tafel zitten :]

Trouwens kdeel kokkie's mening over 888 :s_thumbsup:
    • DiTo1985
      DiTo1985
      Bronze
      Voldoe aan de voorwaarden maar kan me niet registreren, hij geeft aan dat ik niet in aanmerking kom.
      Hebben meer mensen hier last van en hoe kan ik dit het best oplossen, de Livechat op 888 geeft niet thuis in ieder geval.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      had hier normaal gesproken aan meegedaan maar ja zit in venlo :D .

moet zeggen dat 888 goed bezig is de laatste tijd, leuke actie's steeds uitgebreider aanbod en ook lekker aant groeien qua spelers aantallen(meer fish aan tafel :f_biggrin: )
      Als al die Nederlandstalige pokerstrategen in Venlo steken, kan ik hier mijn slag slaan
      Schrijf je zo i zo in voor de Ipad's , heb ik meer sit-outs aan men tafel zitten

Trouwens kdeel kokkie's mening over 888

Goed om te horen dat je het naar jullie het naar je zin hebben bij 888! En dit weekend zou idd een goed moment om te shippen als de rest in Venlo zit. :D

Voldoe aan de voorwaarden maar kan me niet registreren, hij geeft aan dat ik niet in aanmerking kom.
      Hebben meer mensen hier last van en hoe kan ik dit het best oplossen, de Livechat op 888 geeft niet thuis in ieder geval.

Heb je al wel gespeeld voor echt geld op 888 en de $50 storting gemaakt? Ik zie namelijk ook nog geen StrategyPoints in je account staan voor de room.
    • DiTo1985
      DiTo1985
      Bronze
      Ja hoor, in een ver verleden.
      De laatste keer dat ik gespeeld heb is eind maart en in de maand januari nog vrij veel.

Gister heb ik een storting van $50 dollar gedaan
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heb je je nog kunnen inschrijven voor de freeroll?
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Had eigenlijk mooie run kunnen maken in deze freeroll. had iets van 70BB toen ik raisde uit CO met AKs. De SB shoved voor 65BB (maar had dit al 3keer eerder gedaan op een raise van mij) dus was wel een snapcall. Flop nog de flushdraw, maar hitte niets en was dus crippled (anders ston ik 2de in chips).

Nu dan maar hopen op de "troostprijs" van een ipad2 :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door DiTo1985
      Gister heb ik een storting van $50 dollar gedaan
      Die storting heeft zich in ieder geval al direct uitbetaald :s_biggrin:

We hebben zojuist van 888poker te horen gekregen dat jij 1 van de 3 iPad2's gewonnen hebt!

Gefeliciteerd!!

888poker zal hier binnenkort contact met je opnemen als ze dat nog niet gedaan hebben. Hou je e-mail dus even in de gaten.
    • DiTo1985
      DiTo1985
      Bronze
      Kijk eens aan, dat is nog eens een leuke verrassing...:) Super!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Gefeliciteerd DiTo :D