Bonus

• SK54
      SK54
      Bronze
      Hallo,

Ik ben zojuist geslaagd voor de quiz en heb alle instructies gevolgd bij het registreren op full tilt en de daar bij behorende bonus. Nou zag ik twee verschillende code's, PSVIP en PS150. Nou heb ik de laatste gebruikt, zoals er stond. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik niet die andere moest gebruiken en vraag ik me af of die gevolgen heeft voor het vrijgeven van de bonus?
  • 4 antwoorden
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Je hebt gewoon de goede code gebruikt, dus als het goed is dan gaat alles goed :)

suc6
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      wat je natuurlijk ook kan doen in plaats van de quiz te maken, is door het ned. forum scannen voor de code, en dan gewoon een aanvraag doen. Dus...
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi SK54,
      gefeliciteerd met het behalen van de kwis!
      je hebt de goede code gebruikt. ik vermoed dat het startkapitaal snel op je account staat.
      als je ermee begint te spelen raad ik je aan om je strikt aan de bankrollmanagement te houden. voor Fixed Limit is dat HIER te vinden en voor No Limit vind je dat HIER .
      bankroll management is er om te voorkomen dat je snel door je geld heen bent, en dat zou jammer zijn. alle goede spelers hebben een bankrollmanagement waar ze zich aan houden.

have fun all en wens me geen geluk, maar wens dat ik geen ongeluk krijg.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi SK54,

Gefeliciteerd met het behalen van de quiz en welkom bij PokerStrategy!
      Wanneer je de $50 startkapitaal op Full Tilt wilt krijgen heb je de juiste bonuscode gebruikt.

Op de BONUSPAGINA kun je de overige stortingsbonussen voor de andere poker rooms bekijken.

Boschman123 heeft zojuist al de belangrijkste basistip gegeven :D . Verder raad ik je aan om DIT artikel te lezen over alle mogelijkheden die wij jou bieden. ;)

Alvast veel succes gewenst!