FD bonus met epremium?

• pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Heb een vraagje: ik zou graag mijn eerste storting doen bij pokerstars. (het wachten op fulltilt duurt me véél te lang) Hoe moet ik dan mijn first deposit bonus ontvangen? (100% tot max 600$ als ik me niet vergis?)

Dacht dat ik ergens een code moest ingeven, maar ik kan denk ik enkel de code ingeven van mijn epremium ticket? Kan iemand helpen?
  • 4 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Je maakt eerst een account aan met de bonuscode van Pokerstrategy.com.

Als je dit gedaan hebt ga je naar chips kopen en vul je het gewenste bedrag in, vervolgens vul je daaronder bij te gebruiken bonuscode in STARS600.

Er kan 3 maal van deze bonus gebruikgemaakt worden tot je 600$ hebt gestort.

Dus je kan bijv ook 3x 10$ storten, dan krijg je 3 bonussen. Maar niet 3x 600$ want je kan maximaal in het totaal maar 600$ storten voor je first deposit bonus.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey PokerAJ,

In de downloadhandleiding voor PokerStars staat alles stap voor stap uitgelegd.

bij het aanmaken van je account moet je de marketingcode strategy-nl invullen en vervolgens bij de storting de bonuscode STARS600. Zoals failomatic aangeeft kun je dit in 3 stappen doen.

Vergeet ook niet je information sharing aan te zetten, anders kunnen we je verdiende StrategyPoints niet bijwerken.
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Had al een account op stars.. al heel lang. Dus tracken gaat weer niet zeker?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pokerAJ
      Had al een account op stars.. al heel lang. Dus tracken gaat weer niet zeker?
      Nee, helaas kunnen wij alleen nieuwe accounts tracken. Je zou wel eens kunnen kijken bij de andere pokerrooms naast Stars. Die zijn enorm gestegen in traffic en ze hebben erg veel goede promoties op het moment waar je van zou kunnen profiteren. ;)