PT trial verlopen

• 15 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      hey Erwin.

Kijk hier eens in de Pokerstrategy shop. We hebben een full version maar ook een goedkopere voor de Micro stakes. En je kan later altijd de micro versie upgraden naar een full version. Tevens krijg je flinke korting via Pokerstrategy

http://en.shop.pokerstrategy.com/Software/PokerTracker
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Of je kan een systeemherstel doen op je pc. Alles op externe schijf rammen en pc terug op fabrieksinstellingen zetten. duurt een half uurtje maar je kan je trial opnieuw krijgen dan, lol!
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      @Toxicgod: €28,- vind ik nog zeer meevallen als dit eenmalig is. Maar ik kan niet zo goed vinden of dit nu echt eenmalig is of voor een bepaalde periode?

@W4lrusk4ne: Als me laptop raar doet, weet ik het meestal wel op te lossen. Maar ben niet zo'n held in me laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten, zeker niet omdat er ook allerlei programma's van me studie opstaan. Al zou het niet heel slecht zijn als ik me laptop een keer reset, zodat die ook weer wat sneller draait :P
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      @Toxicgod: €28,- vind ik nog zeer meevallen als dit eenmalig is. Maar ik kan niet zo goed vinden of dit nu echt eenmalig is of voor een bepaalde periode?
      Is eenmalig. Zelf heb ik het aangeschaft een paar maanden geleden en toen ik hogere niveau's ging spelen heb ik het ge-upgrade.

Gaat allemaal ook heel vlot. Ik had het besteld. En binnen 1-2 dag(en) had ik al de activatiecode. En dan kan je gewoon je trial installatie blijven gebruiken en wordt deze de versie die je hebt aangeschaft. Dus niets opnieuw instellen en/of installeren.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Hey TheErwin

De link die Toxicgod je gaf is voor PT microlimits. Dit betekend dat het gewoon eenmalige aanschaf alleen zitten er bepaalde beperkingen aan. Je kan alle functies gebruiken alleen tot een bepaalde limiet

Tot zover kan deze versie aan:
      No-Limit: $0.10/$0.25
      Limit: $0.25/$0.50
      Tourney/SnG: $11 Buyin

Ik weet niet precies wat je speelt maar met deze versie kan je dus een heel eind uit de voeten. Als je uiteindelijk dan toch hoger komt dan 1 van deze 3 limieten is de aanschaf van de upgrade in vergelijking met de Buy ins relatief klein.
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Bedankt voor de snelle reacties :)

Nog een laatste vraag, is de registratiecode eenmalig op 1 computer te gebruiken? Of is een registratiecode te gebruiken op 2 computers?
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Bedankt voor de snelle reacties :)

Nog een laatste vraag, is de registratiecode eenmalig op 1 computer te gebruiken? Of is een registratiecode te gebruiken op 2 computers?
      2 computers. Ik gebruik het op mijn laptop en mijn vaste PC systeem :D
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik heb gisteren nog een fifty fifty gespeeld op pokerstars van $15 en ik heb ook de Holdem Micro Stakes Edition, kreeg de melding niet dat er handen in mijn database zitten waarvoor ik dien te upgraden.
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Ik heb zojuist de Micro Stakes edition van PokerTracker besteld, krijg ik binnen een paar dagen gewoon een mailtje met een registratie code, zodat me PokerTracker versie werkt? Of krijg ik iets via de post omdat er heel de tijd 'Shippingaddress' stond bij de bestelling?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Hoeveel heb je betaald voor de micro stakes ?
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Laat me vorige vraag maar zitten, heb de registratie code al via me mail ontvangen.

@pmania: €28,-, maar de code is te gebruiken op 2 computers :)
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Hoeveel heb je betaald voor de micro stakes ?
      In de PokerStrategyshop kost hij 28 euro

Hier een linkje naar de shop :)
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Aha ja ik heb er $39,99 voor betaald maar kreeg wel iets van $5 korting, is bijna hetzelfde.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Zou iemand me wat meer uit kunnen leggen over PT wat je er allemaal mee kan etc?
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Zou iemand me wat meer uit kunnen leggen over PT wat je er allemaal mee kan etc?
      http://www.pokertracker.com/products/PT3/