KK vs flopraise HU 3betpot

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      villian 20/13 AF 9 en wts 29 over 58 hands
      Folde daarvoor al 1x 0% op 3bets

Hij raist de F en ik wou zn blufs erin houden. zag em ook niet erg snel op een FD/SD zitten, eerder backdoor mabe. T jammt ie en ik moet wel callen naar mn gevoel.

Dit goed? En stel zijn AF was gewoon 1,9?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1370799
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $9.65
      UTG+1: $8.96
      MP1: $18.68
      MP2: $29.13
      CO: $21.63
      Hero (BTN): $25.00
      SB: $13.47
      BB: $31.70

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with K :diamond: K :club:
      4 folds, CO raises to $0.75, Hero raises to $2.25, 2 folds, CO calls $1.50

Flop: ($4.85) 6 :spade: 4 :club: T :spade: (2 players)
      CO checks, Hero bets $2.30, CO raises to $5.75, Hero calls $3.45

Turn: ($16.35) 8 :spade: (2 players)
      CO bets $13.63, Hero calls $13.63

River: ($43.61) T :heart: (2 players)
  • 3 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      deze is wel super nasty, hij checked raised je op een drawy board nadat hij oop je 3bet heeft gecalled, vind dit nogal sterk overkomen, ik bedoel ik ga zelf ook niet zo supervaak mijn 8 outs/10 outdraws oop check raisen. Ik doe het ook niet hoor maar denk dat dit op de turn een fold is, vooral omdat er zoveel draws aankomen.

owj die sample van 58 handen ga ik ook vaak mee de boot in, als ik soms mijn eigen stats per tafels over de gespeelde handen kijk dan lijk ik ofwel een maniac op de ene tafel dan wel een nit op de andere tafel dus pas op met stats over kleine samples (doe ik zelf ook pas sinds gisteren hoor ;) )
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      yeah op kleinere samples bind ik ook minder waarde. Heb zelf ook dat ik bepaalde tafels zelf uitschiet kwa stats :-)

57 komt aan en de FD. Ik zie em OOP alleen gewoon niet vaak SC en 57 callen, eerder AK/JJ/QQ/AA en maybe TT. AK's komt dan wel aan, das 1 combo. Maar ik denk dat hij JJ/QQ ook nog wel zo kan spelen vooral als ie echt zo agro is. TT ook.

Dus 12 combos beat ik en 4 mij zoals ik het logisch bekijk. Stel hij 4bet niet en AA/KK zitten ook in zn range dan is t 12-10 en 1 combo split (heeft ie wel BDF).
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      yeah op kleinere samples bind ik ook minder waarde. Heb zelf ook dat ik bepaalde tafels zelf uitschiet kwa stats :-)

57 komt aan en de FD. Ik zie em OOP alleen gewoon niet vaak SC en 57 callen, eerder AK/JJ/QQ/AA en maybe TT. AK's komt dan wel aan, das 1 combo. Maar ik denk dat hij JJ/QQ ook nog wel zo kan spelen vooral als ie echt zo agro is. TT ook.

Dus 12 combos beat ik en 4 mij zoals ik het logisch bekijk. Stel hij 4bet niet en AA/KK zitten ook in zn range dan is t 12-10 en 1 combo split (heeft ie wel BDF).
      dit, dus wat dat betreft krijg je t er gewoon in.

overpair en je tegenstander heeft geen call15 wil zeggen dat je weinig fout kan doen, zeker gezien mensne hier eenmaal niet altijd de nuts hebben maar ook een evt hand als een flushdraw raisen, en in dat geval zit er gewoon te veel geld in de pot al