AKs T fd vs minbet

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Villian 36/14 2,9 AF 27 WTS, fold to 3bet 50%

Zn range is groot dus ik zag em ook nog best wat pockets hebben. Alleen de logische JJ crusht mij voorderest krijg ik directe odds om te callen.

Wel/geen call?
      Weeet ook niet 100% zeker of ik de T moest doorbarrelen. Deed ditom lagere pockets te laten folden die mij anders zonder hit nog op de SD zouden verslaan. Maar vraag me af in hoeverre 99/TT/QQ hier nog wel gaan folden..?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1370803
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP2: $29.16
      CO: $20.22
      Hero (BTN): $25.00
      SB: $26.89
      BB: $25.00
      UTG: $16.97
      UTG+1: $30.26
      UTG+2: $19.65
      MP1: $25.10

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with A :heart: K :heart:
      3 folds, MP1 raises to $0.75, 2 folds, Hero raises to $2.25, 2 folds, MP1 calls $1.50

Flop: ($4.85) 2 :diamond: J :club: 2 :heart: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $2.30, MP1 calls $2.30

Turn: ($9.45) 4 :heart: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $5.00, MP1 raises to $10, Hero calls $5

River: ($29.45) 5 :spade: (2 players)
      MP1 bets $3.50, Hero folds
  • 5 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ik bet de turn veel groter zodat ik mijn fd nog de juiste odds krijg als hij de turn over mijn turnbet heen shoved. Nu krijg je door je kleine turnbet niet de juist odds.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Heh niet de juiste odds?
      ik moet 5 callen voor een pot van 29 met vaak nog een extra 10 dollar op de R als ik hit.......

Ik krijg 17,24 odds op de T, terwijl ik 19,57 heb. Das al de direct odds, giraffe. met AK erbij als outs zou ik zelfs 32,61% hebben.

Als ik hier groter bet, laten we zeggen 7,50. Dan krijgt hij eerder de kans om te shoven omdat het ook lijkt dat ik me commited voel. Dan moet ik 12,50 callen voor een pot van 50 dollar. Dan krijg ik dus niet meer de odds als ik alleen mijn FD reken, met AK erbij als outs heb ik 32,61% dus dan weer wel.

Ik denk ook niet dat een grotere bet veel meer FE zal gaan hebben aangezien het board eigelijk kei droog is op een BDF na maar logischerwijs zet ik villian hier ook niet vaak op en wil ik met een monster villian ook in de pot houden. Denk dat dit er sterker uitziet omdat het er niet zo als een bluf uitziet aangezien ik valuehands ook wel zo zou spelen (tegen een reg iig).
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Jx en beter behoren hier niet te folden iig vanwege dat t een 3bet pot is ;)

ik denk dat mn turnbeslissing af gaat vallen of hij hier met handen als AT preflop kan callen, of dat hij nooit fold op turnbets. als ik hier de turn bet gaat t wel zijn om de river bestwel vaak te shoven, ongeacht of ik hit of niet. wat dat betreft kan t ok zijn om te betten.

ik vraag me wel (terecht wss) af of je met AA niet groter zou betten. een checkbehind is zeker niet slecht op de turn overigens, hij heeft nooit een draw op de turn en je kan vaak een T, Q,K,A of harten gewoon shoven
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      pot is 24.45 (geen 29) als hij minraised en je moet 5 betalen dat is is idd al genoeg.

Als ik hier groter bet, laten we zeggen 7,50. Dan krijgt hij eerder de kans om te shoven omdat het ook lijkt dat ik me commited voel. Dan moet ik 12,50 callen voor een pot van 50 dollar. Volgens mij is de pot 38,50 en moet jij 12,50 betalen..............toch

Misschien begrijp ik die move verkeerd ofzo maar ik doe dit wel vaak op deze manier.

stel hij heeft hier QQ+, je bet gewoon potsize op de turn de pot is dan 9,45x2= 18,90 als hij dan shoved met zijn rest stack van 20,5 dan hoef jij maar voor een pot van 38.90 maar 10 bij te leggen hmmmmm snap er nu geen zak meer van

Dat groot betten op een dergelijk board heb ik gamblewithme in meerdere video's en coaching zien doen en uitleggen. Max FE en als hij met zijn set of two pair shoved hoef je nog maar zo weinig bij te leggen dat je geen foute call maakt met een FE.

Het lijkt er sterk op dat de pot op de turn te klein is voor deze move :facepalm:
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      pot is 24.45 (geen 29) als hij minraised en je moet 5 betalen dat is is idd al genoeg.

Als ik hier groter bet, laten we zeggen 7,50. Dan krijgt hij eerder de kans om te shoven omdat het ook lijkt dat ik me commited voel. Dan moet ik 12,50 callen voor een pot van 50 dollar. Volgens mij is de pot 38,50 en moet jij 12,50 betalen..............toch

Misschien begrijp ik die move verkeerd ofzo maar ik doe dit wel vaak op deze manier.

stel hij heeft hier QQ+, je bet gewoon potsize op de turn de pot is dan 9,45x2= 18,90 als hij dan shoved met zijn rest stack van 20,5 dan hoef jij maar voor een pot van 38.90 maar 10 bij te leggen hmmmmm snap er nu geen zak meer van

Dat groot betten op een dergelijk board heb ik gamblewithme in meerdere video's en coaching zien doen en uitleggen. Max FE en als hij met zijn set of two pair shoved hoef je nog maar zo weinig bij te leggen dat je geen foute call maakt met een FE.

Het lijkt er sterk op dat de pot op de turn te klein is voor deze move :facepalm:
      Ik reken anders dan vaak op de site aangegeven wordt omdat ik dat een klotemanier vind. Ik tel gewoon Pot +bet villian + bet mij op (dus wat volgende street in de pot ligt) en dan deel ik de te callen bet daardoor.