Kan nie inloggen in frankrijk

• 14 antwoorden
    • nicolaius
      nicolaius
      Bronze
      Het kan zijn dat het IP adres niet herkent wordt. Als je cash kunt spelen
      kun je het waarschijnlijk via de play any where lobby proberen.
      Succes
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hey Balleboer.

Deze melding is mij niet bekend. Kan je misschien vertellen wanneer je deze melding krijgt? Of hoe die melding exact luid? of anders een Screenshot even posten.
      Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      In italie kon ik ook niet op stars inloggen.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      ligt het niet gewoon aan het feit dat Fransen enkel kunnen spelen via partypoker.fr?
    • Akrutger47
      Akrutger47
      Bronze
      Fransen mogen nog alleen met elkaar spelen (online). je zou dus partypoker.fr moeten installeren die geldt ook voor Italie (volgens mij).
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      ik zit nu in de U,S & A en kan daar wel op pokerheaven maar niet op 770. Ze kijken waarschijnlijk naar je IP en waar je geregistreerd bent waardoor je er niet op kan. Als je echt wil spelen: maak een IP tunnel of iets dergelijk met yourfreedom ofziets!

grtz King
    • Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      Ik heb zelf ook het vermoeden, dat ze kijken naar het ip-adres, wanneer je bij partypoker inlogt in Frankrijk. Ik zit daar op een camping en heb daar dus internet gekocht, voor 14 dagen, maar ik heb me er inmiddels al bij neergelegd en ga dus gewoon wachten tot ik naar huis ga.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Balleboer
      Ik heb zelf ook het vermoeden, dat ze kijken naar het ip-adres, wanneer je bij partypoker inlogt in Frankrijk. Ik zit daar op een camping en heb daar dus internet gekocht, voor 14 dagen, maar ik heb me er inmiddels al bij neergelegd en ga dus gewoon wachten tot ik naar huis ga.
      Je kan het dan denk ik proberen door de partypoker te installeren via onze franse website: http://fr.pokerstrategy.com/party-poker/

Maar gewoon van je vakantie genieten en niet pokeren kan ik je beter ook aanraden. :D geniet er van zou ik zeggen
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Oorspronkelijk gepost door Balleboer
      Je kan het dan denk ik proberen door de partypoker te installeren via onze franse website: http://fr.pokerstrategy.com/party-poker/

Maar gewoon van je vakantie genieten en niet pokeren kan ik je beter ook aanraden. :D geniet er van zou ik zeggen
      Als het daar evenslecht weer is als hier, zou ik ook blij zijn als ik een potje kon pokeren...

On the other hand, ik ben altijd blij als ik een potje kan pokeren :P
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik weet niet of het mag van de mods, maar probeer anders dit even. Als het niet mag, mogen de mods mijn post verwijderen.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      ik weet niet of het mag van de mods, maar probeer anders dit even. Als het niet mag, mogen de mods mijn post verwijderen.
      Ik heb er persoonlijk geen moeite mee als iemand dit gebruikt om youtube filmpjes te kijken. :D
    • Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      Kan je ff uitleggen hoe dit werkt, want ik begrijp er geen snars van namelijk, maar toch bedankt
    • Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      ik heb geprobeerd om een verbinding te maken, maar het probleem was dat hij geen verbinding maakte met deze server. Ik weet niet wat het is.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      even googlen op "vpn verbinding instellen windows x" voor een pdf bestandje. hier bv;
      http://www.saendelftcomputers.nl/image/vpnwin7.pdf
      op de site die ik eerder gaf wordt elke 12u een nieuw wachtwoord gegeven.
      gebruikersnaam blijft altijd heltzelfde