Tt Nl20

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.20 NL - Holdem - 9 players

UTG+1: $18.50
      MP: $12.74
      MP+1: $19.30
      Hero (LP): $21.11
      CO: $20.55
      BTN: $20.32
      SB: $2.51
      BB: $9.68
      UTG: $21.36

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.20

Pre Flop: ($0.30) Hero has T:spade: T:heart:

fold, fold, fold, MP+1 raises to $0.80, Hero calls $0.80, fold, fold, SB calls $0.70, fold

Flop: ($2.60, 3 players) 8:diamond: 2:diamond: 7:spade:
      SB bets $0.20, MP+1 raises to $2.00, fold, SB calls $1.51 and is all-in

Turn: ($6.02, 2 players) 3:spade:

River: ($6.02, 2 players) 9:heart:

MP+1 shows A:heart: K:diamond: (High Card, Ace) (PreFlop 68%, Flop 20%, Turn 7%)SB shows A:club: 2:club: (One Pair, Twos) (PreFlop 32%, Flop 80%, Turn 93%)SB wins $5.72

Villian:
      12/4/3/86/2.3/1309 (Vpip/pfr/3bet/3bet/agg f/hands)
      Flop Cbet:93%/ T cbet: 92/ R cbet: 60%/ Fold cbet: 56%

Als ik nu zijn cbet zie bevestigd dit zo wat mijn vermoeden...zijn range is zo tight dat hij bijna met elk hand broke wilt gaan
      Echt moeilijk om mij hier aan aan te passen...

Villian's Raise first in: 6% (MP), VPIP (MP) 11% Vermoedelijke range 6%: JJ+/AJs+/KQs+/AJo+/KQo+Vermoedelijke range passief 5%: TT-22, KJs, QJs, KJo, QJoGoeie range? Heb er zelf wat in en uitgeplaatst vandaar...

Nu, de hand:

Preflop, call IP
      Flop: hij reraist het donkbet hier wel groot maar blijkbaar doet hij dit met alle handen, er is voorlopig nog geen betsizing leak gevonden (Ik spit het wel nog verder uit).
      Ik besluit hier te folden omdat ik geen Sidepot wil spelen met TT tegen een speler die zowel de flop als de turn doorbet en blijkbaar nog durf te betten op de river...elke overcard doet mijn hartje trillen en het trilde nu al aangezien hij hier ook JJ+ kan hebben, zelfs een set...

Enig advies rond deze hand en hoe ik eventueel deze speler kan benaderen?
      Lijkt mij best een lastige speler...voorlopig heb ik nog niet veel geschiedenis met hem aangezien ik niet onnodig met hem in de pot stap, wil enkel voorspelen met KK+/AK met A op flop en set...Mss moet ik er ook wat SC's aan toevoegen ?

Nu, wilt niet zeggen dat ik graag zou willen weten hoe ik mij moet aanpassen bij zo iemand...

Thanks!
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Hmm wat een rock :P

Zo'n rock pak je door gewoon met een klein pp te callen puur voor setvalue. Je gaat m gewoon hendig stacken door m down te callen en op de R te raisen. Omdat ie zo hard barrelt zou ik gewoon niet eerder als de R raisen, of er moet een 1card flushdraw komen ofzo :)
      SC is niet heel hendig omdat die vaak niks floppen en als ze floppen is t een draw waar je op de T voor MOET hitten omdat je op de T niet meer de juiste odds krijgt en de IO te klein worden. Agressief kan je ze ook niet spelen omdat je wss weinig FE gaat hebben. Weet niet wat zn WTS is?

Over de hand: Ik zou m folden. SB lijkt te drawen en de rock lijkt je beat te hebben, zelfs al heeft ie AK ofzo dan barrelt ie je op de T van de hand af en heb je precies 2 outs waar je blij van wordt. Das geld verbranden op de F imo. Dus well played. Verder niet te veel plays op m willen maken maar m gewoon af en toe zn stack naar je toe laten gooien als je n set maakt.
      Als ie overigens veel op 3bets fold dan gewoon met QQ+ trappen en als ie weinig fold dan ze voor value 3betten ;)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Zoals gezegd , die gast is een absolute rock , dan speel je gewoon hit set -or-fold :)
      en zeker in een multiway pot moet je niet fancy doen , dus wellplayed:)