FR NL50 77 turn een boat op KKT7 zonder actie op de flop

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Wat is hier een mooie sizing op de turn, zat heel erg te twijfelen tusssen klein zodat een K er overheen zou knallen. Probleem is natuurlijk dat op de flop niemand interesse toont in deze pot.

Zit wel vaker met monsters op de turn maar ik weet dat de andere onmogelijk iets goeds kunnen hebben, wat is dan wijsheid.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $1(BB) Replayer
      Hero ($100)
      BB ($80.50)
      UTG ($119)
      UTG+1 ($106)
      UTG+2 ($145)
      MP1 ($99)
      CO ($116)
      BTN ($140)

Dealt to Hero 7:diamond: 7:spade:

fold, fold, fold, MP1 calls $1, CO calls $1, fold, Hero calls $0.50, BB checks

FLOP ($4) K:spade: K:heart: T:club:

Hero checks, BB checks, MP1 checks, CO checks

TURN ($4) K:spade: K:heart: T:club: 7:club:

Hero bets ?,
  • 1 antwoord
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop is dit een beetje een twijfelgeval tussen isoraisen en completen omdat je hand niet alleen voor setvalue hoeft te gaan. Afhankelijk van het type vis en of ze bijvoorbeeld kunnen limp/folden zou je hier ook kunnen raisen preflop.

Op de flop bet ik hier meestal wel om vaak de pot om te pakken maar 4-way uit positie check ik ook wel om op te geven.

Op de turn ga ik dan gewoon $3 betten voor value uit Tx, geslowplayde Kx en eventuele draws. Op dit board is het gewoon moeilijk value halen en gaan ze alleen met Kx raisen, om maximale value te halen uit al het andere dat hij niet gaat folden moet je dus zelf groot betten.