Kk Nl20

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      OnGame - $0.20 NL - Holdem - 8 players

UTG: $20.60
      UTG+1: $9.10
      Hero (MP): $33.50
      MP+1: $6.50
      CO: $18.50
      BTN: $11.03
      SB: $19.80
      BB: $14.54

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.20

Pre Flop: ($0.30) Hero has K:diamond: K:heart:

fold, UTG+1 calls $0.20, Hero raises to $1.00, fold, fold, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.80

Flop: ($2.30, 2 players) 9:heart: T:heart: Q:diamond:
      UTG+1 bets $8.10 and is all-in, Hero calls $8.10

Turn: ($18.50, 2 players) 3:diamond:

River: ($18.50, 2 players) 4:spade:

UTG+1 shows A:spade: J:spade: (High Card, Ace) (PreFlop 32%, Flop 31%, Turn 20%)Hero shows K:diamond: K:heart: (One Pair, Kings) (PreFlop 68%, Flop 69%, Turn 80%)Hero wins $17.58

Villian valt weinig over te zeggen, bijna geen stats...
      7/3/29 (Vpip/PFR/hands)

Liet hier bij deze hand eigenlijk de stats buiten beschouwing omdat de sample echt klein is..
      Probeerde hier iets te zoeken dat steek hield voor zo'n move...

De move op zich slaat ook op niets en zie ik vaak bij fishen die toppair hebben met A in de hand of FD hand met A...

Set liet ik buiten beschouwen, denk dat ze dat gaan slowplayen in de vorm van check/raise flop of call cbet/ overshove Tbet AI...

Zet de kerel hier op een Hand zoals AQ zonder draw die hij dan shoved voor protectie...of voor welke gekke reden ook...

Nog iets wat in mij opkwam was een monsterdraw.. richting flush of richting straight...of mss wel gecombineerd...
      Maar dan leek my de speelwijze echter check/ overshove Cbet AI...

Kon er echt geen steek van maken en kon ook niet folden tegen zo'n move met overcards ook al was ik mss al crush...had de discipline niet...

Maar hoef ik deze wel te hebben tegen zo'n half stack?

Advies...

Thx
  • 1 antwoord
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      poef het er maar in, sets zijn inderdaad onwaarschijnlijk, aces ook vanwege je zelfde redenering. Ik zie hem dit alleen maar onder tilt met kutkaarten eigenlijk, misschien openended straightdraws/flushdraws en dan lig je voor.

Had het even in pokerstove gestoken en tegen een typische range van openenders/geflopte straights/sets en A-high flushdraws heb je dik 65% equity (vergeten om het af te drukken en can't be arsed om ze opnieuw in te geven)