Nl10 Ak

• droemoek010
      droemoek010
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      CO:
      $8.61
      BU (Hero):
      $26.67
      SB:
      $3.36
      BB:
      $5.00
      MP2:
      $15.30
      MP3:
      $3.00

Preflop: Hero is BU with K, A.
      MP2 calls $0.10, 2 folds, Hero raises to $0.50, SB calls $0.45, BB folds, MP2 calls $0.40.

Flop: ($1.6) J, 2, A (3 players)
      SB checks, MP2 checks, Hero bets $1.10, SB folds, MP2 raises to $2.60, Hero calls $1.50.

Turn: ($6.8) K (2 players)
      MP2 bets $2.60, Hero raises to $7.13, MP2 raises to $12.20, Hero calls $5.07.

River: ($31.2) T (2 players)

Final Pot: $31.2.

Op de flop call ik omdat ik hem misschien wel 2 pair zie hebben, hij twifelde preflop om te callen dus een AJ/A2 zou kunnen. De Turn is voor mij de nuts omdat ik heb niet zie callen met Q10. Moet ik dan na zijn bet gelijk shippen of is deze raise prima?
      Kan ik egens nog weg van deze hand?
  • 1 antwoord
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      hier hangt het beetje af van wat de image van villain is wat best is.
      Als hij een beetje een degelijke speler is heeft hij niet veel 2P handen in zijn range. Hier callen omdat je denkt dattie 2P heeft slaat ook nergens op , je hebt 1:3 om te callen ofzo , terwijl er maar 6% kans is dat je op de turn een K hit .
      Je kan echter wel nog 1 keer callen , omdat hij mss nog een Ax hand kan hebben , en je IP zit .
      Door het feit dat we zonet hebben gezegd dat er niet veel 2P handen in zijn range horen te zitten , verandert die K ook niet veel.
      Ik zou gewoon callen , en dan de river ook nog eens callen ,al is dat niet met veel zin , maar dan kan je niet meer folden.
      ALs die K niet hit op de turn kan je op de turn heeeeel mss nog callen (al mag dat niet te vaak zijn , enkel alsje weet dattie aggro is .
      zijn range is hier namelijk vrij hard bepaald door sets en Ax.