Verdien nu tijdelijk tot $250 per doorverwezen lid!

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Verdien je eigen vakantiegeld met Tell-a-Friend

Met onze nieuwe Tell-a-friend-promotie kun je jouw bankroll of bankrekening een mooi boost geven om ook de laatste zomermaanden door te komen. Je krijgt nu namelijk niet $100, maar tot $250 voor iedereen die jij doorverwijst naar PokerStrategy.com!

Een ideale manier dus om je vakantie te bekostigen, of je bankroll te spekken, zodat je direct het stapje kunt maken naar die hogere limiet.

Snel & succesvol
      Wees er snel bij, want deze promotie geldt alleen voor leden die jij tussen 14 en 31 juli aanmeldt. Zet dus al je kanalen (Skype, Facebook, Twitter, andere forums, rondjes bier, etc) in om zoveel mogelijk nieuwe leden aan te melden.

Het nieuws met alle details van de promoties vind je hier:

Een grafisch overzicht van de uitbetalingsstappen van jou $250 TAF-bonus:

Veel succes en alvast veel plezier met de bonussen!
  • 7 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Even een bumpje voor diegenen die dit gemist hebben. :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Denk dat ik het antwoord al ken maar geldt dit ook voor mensen die al langer lid waren maar wel in deze periode hun kapitaal hebben gekregen?

Heb er weer eens één in mijn lijst die na 3/4 jaar wakker wordt alsnog quiz doet en $50 krijgt -> die zit nu op 50 punten zit en zowaar iedere dag op site lijkt te komen, helaas is ie nog niet actief op forum maar wie weet =) .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Denk dat ik het antwoord al ken maar geldt dit ook voor mensen die al langer lid waren maar wel in deze periode hun kapitaal hebben gekregen?

Heb er weer eens één in mijn lijst die na 3/4 jaar wakker wordt alsnog quiz doet en $50 krijgt -> die zit nu op 50 punten zit en zowaar iedere dag op site lijkt te komen, helaas is ie nog niet actief op forum maar wie weet =) .
      Hmm, helaas telt inderdaad de registratiedatum van de user, niet de datum waarop het startkapitaal ontvangen is. Niet iedereen vraagt namelijk het startkapitaal aan, en mensen die gewoon starten met een storting tellen ook mee voor deze promo.

Jammer dat hij hier niet meetelt, maar hoe dan ook wel erg nice dat je toch nog iemand actief krijgt uit je oude lijst.
    • RelyonLuuk
      RelyonLuuk
      Bronze
      Hallo Lanfear,

Vorige week heeft Ingellee zich via mijn link die ik haar via Pokerstrategy had gemaild aangemeld bij Pokerstrategy. Ik kan echter nergens terugvinden dat ik haar getaft heb. Is er iets mis gegaan of kijk ik op de verkeerde plek?

groet,
      RelyonLuuk
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey RelyonLuuk,

Er was iets foutgegaan met de naam die Ingellee had opgegeven. Ik heb het nu voor je aangepast. Ze zou snel bij je getafte vrienden moeten staan. :)
    • RelyonLuuk
      RelyonLuuk
      Bronze
      Ja, het is in orde nu. Dank!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RelyonLuuk
      Ja, het is in orde nu. Dank!
      Graag gedaan. ;)