Everest Poker $10.000 depositors freeroll

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Wij houden binnenkort een exclusieve depositors freeroll op Everst Poker, speciaal voor PokerStrategen! De prijzenpot bedraagt $10.000 en we geven ook nog 10 tickets weg voor de $50.000 Guarenteed. Om jouw deel te de claimen van deze mooie prijzen, dien je minimaal $20 te storten tussen 11 en 23 juli. Stort en profiteer!

Freeroll details
      • Naam: PokerStrategy.com $10k Depositors Freeroll
      • Aanvang toernooi: 24 juli 17:00 uur
      • Prijzenpot: $10.000
      • Begin stack: 3.000 chips
      • Blindlevels: 10 minuten

Let op: Everest Poker zal alle spelers die in aanmerking komen automatisch registreren. Het enige dat je moet doen is inloggen op je Everest Poker account voordat het toernooi begint.

Hoe kan ik meedoen?
      1. Je hebt een Everest Poker account nodig die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Als je nog geen account hebt, maak er dan hier een aan.
      2. Stort minimaal $20 tussen 11 juli 02:01 uur en 24 juli 01:59 uur.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de Everest Poker lobby en ga naar Scheduled Tournaments -> Private.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De enige eis is dat de storting gemaakt moet worden tussen 11 juli 02:01 uur en 24 juli 01:59 uur.

10 tickets voor de $50.000 Guaranteed voor deelnemers aan de freeroll
      Als je deelneemt in onze exclusieve freeroll wordt je automatisch toegevoegd aan een raffle. Hier worden 10 tickets verloot voor de Everest Poker $50.000 Guarenteed. Hieronder de gegevens van de raffle:

Wanneer vindt de raffle plaats? De raffle vindt plaats op 25 juli.

Hoe kan ik meedoen aan de raffle? Je hoeft alleen maar mee te doen aan onze exclusieve freeroll op 24 juli.

Wat kan ik winnen? Er worden 10 tickets verloot voor de $ 109 buy-in $50.000 Guaranteed op Everst Poker. Dit toernooi vindt iedere zondag plaats om 20:00 uur.

Hoe weet ik wanneer ik gewonnen heb? De uitslag zal kort na de raffle bekend worden gemaakt op het forum. De 10 winnaars zullen persoonlijk worden bericht door onze klantenservice.
  • 10 antwoorden
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      leuk toernooi :)

wanneer/hoe wordt bekend gemaakt wie de raffle heeft gewonnen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heb je nog wat kunnen shippen? :s_biggrin:

De uitslag van de raffle is nog niet bekend. Ik weet niet precies hoelaat die bekend wordt
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Ric0,

De uitslag van de raffle is bekend. Helaas heeft niemand uit onze community een van de tickets in de wacht kunnen slepen :f_frown:
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      oke helaas, er waren sowieso volgens mij weinig spelers van onze community,

en shippen helaas niet maar ik heb het wel tot de finale tafel kunnen schoppen
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      wow toch nice!

Hoeveelste werd je?
      Waren er uberhaupt veel spelers die meespeelden? of was het weer zon mooi toernooi dat het eigenlijk een $20 of zelfs $50 ticket is?
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      9 uit 1140 voor 90$

Niveau was nog vrij hoog voor een freeroll en vrijwel iederen was daadwerkelijk aan het spelen en dus niet op sitout.

(Everst 10k freeroll)
    • thejoery
      thejoery
      Bronze
      Gaat er ooit een kans bestaan dat als je niet via pokerstrategy Everest poker hebt gedownload dat je toch kan meespelen in deze tornooien? Vind het echt wel spijtig dat ik niet mee kan doen en kan moeilijk een 2e account aanmaken want mag niet
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Joery,

Over het algemeen zal dat niet mogelijk zijn, omdat onze promoties zoals deze freerolls speciaal voor onze leden. Wanneer ook leden zonder een gekoppelde account mee kunnen spelen, dan is het heel lastig om er voor te zorgen dat alleen onze leden kunnen meespelen en niet iedereen, zelfs spelers die geen lid zijn van PokerStrategy.com. En dan wordt de freeroll natuurlijk direct een heel stuk minder aantrekkelijk door het grote aantal deelnemers. (en worden onze eigen leden niet meer beloond)

Misschien kun je wel een account aanmaken bij Poker Heaven bijvoorbeeld? Daar kun je volgend weekend meespelen in een $10.000 depositors freeroll

Bovendien kun je dan komende 3 maanden ook meespelen voor een van de tickets in ons grote TV world championship. Meer informatie over de freerolls en promoties hieromtrent vind je hier:

Rene
    • thejoery
      thejoery
      Bronze
      Ik vind het een mooi systeem maar ik heb toch ook een pokerstrategy account alleen ben ik er 1 maand later achtergekomen en dus vind ik persoonlijk dat de mensen worden benadeeld doordat ze dit niet kunnen weten als ze juist beginnen met pokeren. Ik heb daar normaliter ook recht op. Ik ga daar nu niet blijven over zeuren maar vind het gewoon jammer. Een leuk aanbod maar speel alleen op Everest en wil dit zo houden.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door thejoery
      Ik heb daar normaliter ook recht op.
      Dit is gewoon een vorm van rakeback die pokerstrategy.com aanbied aan de spelers. Alle spelers die aan pokerstrategy.com getracked zijn, produceren rake op everest. Van deze rake krijgt pokerstrategy een deel en hiermee kunnen zij dus zulke freerolls bekostigen.
      Het lijkt me dan ook logisch dat enkel de spelers die getracked zijn en aan deze prijzenpot hebben bijgedragen magen meedoen.
      Ik weet niet via welke affiliate jij je hebt aangemeld maar die zullen mss ook wel zulke promoties hebben, je kunt niet van beide profiteren.
      Maar hou er dus rekening mee dat als je in de toekomst naar een andere pokerroom overstapt je account aangemaakt wordt via pokerstrategy.com om van de beste promoties te kunnen genieten.