Nl50 Tt

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Villain weer filthy nit 13/11; Steal from SB 23%; cbetF 69%; cbetT 75%; WTSD 12%; AFq R 41%. Sample 550 hands.

Standaard tot aan turn denk ik. Door zijn hoge cbetT zou hij elke sterke J of beter wel doorbetten. Heel veel zwakke J zitten er niet in zijn range omdat hij niet zo loose stealt. Er komen wat backdoor flush- en straight draws en daar moet ik tegen protecten. Door zijn lage WTSD echter wordt ik nooit gecalld door een zwakkere made hand.

River bet hij en ik had in feite moeten callen, hij doet dit met een zwakke J of flush, maar toch ook met veel air omdat ik zwakte toonde op de turn. Ik krijg deftige odds.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
      BU:
      $40.30
      SB:
      $54.25
      BB (Hero):
      $50.00
      CO:
      $35.68

Preflop: Hero is BB with T, T.
      2 folds, SB raises to $2.00, Hero calls $1.50.

Flop: ($4) J, 2, 7 (2 players)
      SB bets $3.00, Hero calls $3.00.

Turn: ($10) 6 (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($10) 2 (2 players)
      SB bets $6.00, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $10.
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      grootste fout hier is de turn.
      als de nit checkt bet je gewoon.
      hier pak je gewoon de pot echt 80/90% op.

flopcall vind ik alleen goed als je fold op een turnbet van de nit, maar wel bet als hij checkt.

river is disgusting spot imo. wat gaat hij nog betten wat niet soort van value heeft.
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Met een flushdraw gaat villain zeker nog de turn cbetten. Er zitten weinig value handen in zijn range waarmee hij op de turn checkt en op de river bet, dus call ik de river sowieso.
      Maar ik had ook zoals marcel al zei op de turn zelf gebet.
    • Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Ja ik had het precies niet echt duidelijk gemaakt in men beginpost, na de hand bekeken te hebben vind ik de turn ook echt een bet.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Oereuh
      Ja ik had het precies niet echt duidelijk gemaakt in men beginpost, na de hand bekeken te hebben vind ik de turn ook echt een bet.
      #2. villain kan hier overigens ook 99 en 88 voor value nog betten, tenzij ie extreem passive is postflop (jij hebt nl nooit die flush en als je turn checkt ook bijna nooit TT of beter)