pokerroom keuze

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      Ik zoek dus nog een goede pokerroom om op te spelen. Ik dacht eerst aan party poker maar nu zag ik net dat die geen rakeback geven en dit is voor mij wel een belangrijke vereiste. Ik speel voornamelijk cashgames 4-6 tafels, wil rakeback en zoek eenvoudige en goed werkende software. Pokerstars kan ook niet want dit moet ik op de BE client spelen en hier heb ik al veel negatieve commentaar over gehoord.
      Welke pokerroom kunnen jullie mij aanraden? Alvast bedankt
  • 5 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Ben zelf net op PartyPoker begonnen, dat is echt de nuts!

Qua tafel aantal zit je daar erg goed, de software werkt perfect.

First deposit bonus van $500 waar je 120 dagen voor hebt. Deze heeft een vrijspeel rate van 25% rakeback. Ook krijg je vanaf vandaag 1 StrategyPoint per gestorte dollar voor je first deposit bonus.

Regelmatig komen ze ook met reload bonussen die een vrijspeel rate van 33% rakeback hebben.

Daarnaast heeft Party Poker altijd promoties lopen die vaak rond de 15-20% rakeback zijn. (op het moment de World Domination promo)

En daar bovenop krijg je dan nog weer eens Party Points, waar je afhankelijk van je status en de bonus die je kiest 10% tot 50% rakeback kunt ontvangen.

Stel je bent een speler die op de wat lagere limieten speelt, heb je sowieso tijdens het vrijspelen van first deposit of reload bonussen rond de 50% rakeback.
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      Hey,

Geen idee welke limieten je speelt maar in het begin zou ik me niet al te druk maken over rakeback maar gewoon op de software spelen die je het fijnst vind.
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      heel eerlijk gezegd vind ik partypoker niet tegen vallen ik vond de screenshot's er een beetje fancy uitzien en niet echt overzichtelijk.
      nu ik er eenmaal speel gaat het eigenlijk best, en de spelers die er spelen super sterke regulars ofzo dus je kan er redelijk profitabel spelen.
      zeker de moeite waard om even te kijken
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      hmm ok nu heb ik wel goede en voldoende argumenten gehoord voor partypoker dus zal het hoogstwaarschijnlijk toch party worden. Bedankt voor de reply's ;)
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Vergeet niet onze Downloadhandleiding te volgen zodat je de bonus ontvangt en StrategyPoints verdient! :)