Nl5: 66

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Moet ik hier ergens raisen? Of isoleer ik mijzelf dan naar beter?
      En de valuebet @ river is die groot genoeg?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BB:
      $6.06
      UTG1:
      $2.20
      UTG2:
      $1.45
      MP1:
      $5.03
      MP2:
      $5.15
      MP3:
      $5.30
      CO:
      $5.00
      BU (Hero):
      $7.49
      SB:
      $1.73

Preflop: Hero is BU with 6, 6.
      4 folds, MP3 raises to $0.15, CO calls $0.15, Hero calls $0.15, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.52) 7, 6, A (3 players)
      MP3 checks, CO bets $0.30, Hero calls $0.30, MP3 folds.

Turn: ($1.12) 3 (2 players)
      CO bets $0.60, Hero calls $0.60.

River: ($2.32) 8 (2 players)
      CO checks, Hero bets $0.70, CO calls $0.70.

Final Pot: $3.72.
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zou op de flop meteen flink raisen, 80% potsize. Board is mega drawy en villian creert voor zichzelf veel te goede odds. Je wilt gewoon geen 4e schoppen zien want als valt ben je of beat of krijg je geen value meer zowat uit een 2pair ofzo (of een A die nog wel verder wil spelen op de F na een raise).

Wellicht callt villian tegen deze foute 80% PSB odds en krijg je flink value. Mocht hij de K :spade: hebben of een monsterdraw en hij hit nu niet op de T als jij passief gecallt hebt dan kan hij helemaal moeilijk meer een dikke T raise halen omdat hij zijn IO dan wel laag in gaat schatten en zijn equity ook flink gedaald is.

Nu bet hij hier iets meer als 1/2 pot en t ziet er nogal als een draw uit dus zal ik hier ook weer altijd raisen voor value en protectie (maar liever gewoon broke op F, ben je beat, cooler imo..) 45 komt wel aan maar die zie ik hem niet al te vaak spelen omdat ie als 1e callde. Een set zie ik m ook niet snel hebben omdat ie die wel groter zou betten. Dus eerder een A of een hoge FD.

De R ch ie dan en krijg je denk ik niet uit veel value meer. Mischien een A nog die ook een FD had ofzo dus een 1/2 potbetje kan dan nog wel
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Preflop is je call natuurlijk prima , je krijg call 20 , en du call je om je set te hitten.
      Op de flop hit je die set , op een flushdrawheavy board , en je callt gewoon. Zoals je zelf waarschijnlijk na afloop van deze hand al vermoed had moet je op deze flop altijd raisen. Je hebt hier de beste hand , daar kan je vanuit gaan
      . Je wil hem niet zomaar een 4e suit laten hitten , dus je moet gewoon raisen.
      Als hij een Ax heeft zal hij vaak nog callen , en als hij nog een suit erbij heeft kan je mss nog wat meer value krijgen.
      Op de turn moet je alweer raisen natuurlijk.
      En dan is het tegen de river een easy allin. Hij heeft niet veel flushes gezien de A er al ligt en er niet veel Kx s in zijn range zitten.