Nl5: 55

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Turn een set. Maar deze vis besluit te shoven, ik zat te twijfelen om te callen. Omdat hij dit ook kan doen met minder. Like xX :club:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      SB:
      $5.02
      BB:
      $2.19
      UTG2:
      $2.00
      MP1:
      $2.60
      MP2:
      $6.82
      MP3:
      $5.07
      CO:
      $5.32
      BU (Hero):
      $6.39

Preflop: Hero is BU with 5, 5.
      UTG2 folds, MP1 calls $0.05, 3 folds, Hero raises to $0.15, 2 folds, MP1 calls $0.10.

Flop: ($0.37) 6, 2, A (2 players)
      MP1 checks, Hero checks.

Turn: ($0.37) 5 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0.30, MP1 raises to $2.45(All-In), Hero calls $2.15.

River: ($5.27) J (2 players)

Final Pot: $5.27.
      Results follow: Hero shows three of a kind, fives(5 5). MP1 shows a flush, ace high(Q T). MP1 wins with a flush, ace high(Q T).
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Preflop isoleren naar 4-5 BB, niet 3 dan geef je te goede odds.

Op de flop is dit een 100% cbet of hij moet NOOIT folden. Als je isoleert met 55 om vervolgens op een A high F niet te cbetten moet je nadenken waarom je isoleert. Hier wil je gewoon de pot oppakken, ofcourse kan je voorstaan maar zie de SD maar eens te halen als ie op de T donkt of op de R als er nog 2 overcards bijkomen...

As played ga ik op de T ook wel broke omdat t toch een vis is die 2pair ofzo ook wel als de nuts zal zien. 34 zie ik em niet zo snel inlimpen, Flush zou kunnen maar vissen donken dat denk ik ook wel uit op de T die gaan ze nie slowplayen. Mm maybe 2pair ook wel dus vind zn line niet veel sense maken, kan handig een bluf dan ook zijn met 1 :club:
      Heb je stats zoals AF?

Maargoed zou m toch callen omdat je hem denk ik vaak crushed of een goede redraw hebt
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Preflop isoleren naar 4-5 BB, niet 3 dan geef je te goede odds.

Op de flop is dit een 100% cbet of hij moet NOOIT folden. Als je isoleert met 55 om vervolgens op een A high F niet te cbetten moet je nadenken waarom je isoleert. Hier wil je gewoon de pot oppakken, ofcourse kan je voorstaan maar zie de SD maar eens te halen als ie op de T donkt of op de R als er nog 2 overcards bijkomen...

As played ga ik op de T ook wel broke omdat t toch een vis is die 2pair ofzo ook wel als de nuts zal zien. 34 zie ik em niet zo snel inlimpen, Flush zou kunnen maar vissen donken dat denk ik ook wel uit op de T die gaan ze nie slowplayen. Mm maybe 2pair ook wel dus vind zn line niet veel sense maken, kan handig een bluf dan ook zijn met 1 :club:
      Heb je stats zoals AF?

Maargoed zou m toch callen omdat je hem denk ik vaak crushed of een goede redraw hebt
      +1. Isoleer naar $0.20, c-bet de flop omdat je hier de pot op wil pakken met een kwetsbaar pocketpairtje en wees blij dat villain shoved op de turn omdat je line helemaal nergens op lijkt en hij daarom heel veel zal spazzen en je dus bijna altijd de beste hand hebt.