NL5: QJs

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BB:
      $5.00
      UTG2:
      $5.10
      MP1:
      $2.27
      MP2:
      $3.00
      MP3:
      $5.06
      CO (Hero):
      $5.00
      BU:
      $3.80
      SB:
      $5.71

Preflop: Hero is CO with J, Q.
      UTG2 folds, MP1 calls $0.05, 2 folds, Hero raises to $0.20, BU folds, SB calls $0.18, BB folds, MP1 calls $0.15.

Flop: ($0.65) T, J, T (3 players)
      SB bets $0.50, MP1 folds, Hero calls $0.50.

Turn: ($1.65) 4 (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.75, SB calls $0.75.

River: ($3.15) K (2 players)
      SB checks, Hero checks.

Final Pot: $3.15.
      Results follow: Hero shows two pairs, jacks and tens(J Q). SB shows two pairs, jacks and tens(A J). SB wins with two pairs, jacks and tens(A J).
  • 5 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      pre kan prima als t een fish is en geen epic l/r TAG die dat alleen met KK+ doet (heb je ook wel s :) )

op de F bet ik 1/2 pot om calls van lagere PP's te krijgen die erg veel in zn range zitten. Als ie dan callt bet ik T ook weer rond de 1/2 pot door om meestal de R behind te checken of t moet een station zijn die 33 nog downcallt ;)
      Nu op de R een K komt zou ik ook checken omdat je weinig value van slechter meer gaat krijgen omdat de K ook weer een scarecard zou zijn voor em als ie aan t blufcatchen was (omdat die vaak in jouw blufrange zou zitten)
      Dus vind m eigelijk wel nice zo alleen betsizes zou ik iets anders doen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is fine, flop is fine.

Turn zou ik óf groter betten (vanwege straightdraws/overcards) of behind-checken, waarschijnlijk het eerste om vervolgens de river behind te checken. Je gaat geen 3 straten value halen van slechter.

Dus bet/fold turn ($1.10) en check-behind river.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Hier toch zo groot betten ja wryzeth? Dan kan ie toch moeilijk slechtere hands 2x gaan callen?
      Ik bet ze eigelijk 1/2 pot om ook blufs zo te kunnen betten omdat t board kurkdroog is en hij hier bijna nooit iets gaat hebben. Why so much?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Hier toch zo groot betten ja wryzeth? Dan kan ie toch moeilijk slechtere hands 2x gaan callen?
      Ik bet ze eigelijk 1/2 pot om ook blufs zo te kunnen betten omdat t board kurkdroog is en hij hier bijna nooit iets gaat hebben. Why so much?
      Heb je gezien dat villain donkt op de flop?

Ik denk niet dat hij met een monster zo groot donkt om vervolgens de turn te checken, dus het is imo vaak een bluf of een draw (KQ, 89 oid). Daarom bet ik groter voor value uit villain's draws of bijvoorbeeld 77-99 die villain check/called.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Heb je gezien dat villain donkt op de flop?

Ik denk niet dat hij met een monster zo groot donkt om vervolgens de turn te checken, dus het is imo vaak een bluf of een draw (KQ, 89 oid). Daarom bet ik groter voor value uit villain's draws of bijvoorbeeld 77-99 die villain check/called.
      Sorry wryzeth :facepalm: :f_grin: (nee dus haha), dan zou ik em ook zo spelen als jij zegt ja :)