Nl10: Jj

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Villain: 25/15/7.0 WTS 44

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($12.36)
      BB ($4.45)
      UTG ($13.12)
      UTG+1 ($8.51)
      Hero ($10.34)
      BTN ($29.88)

Dealt to Hero J:club: J:diamond:

UTG raises to $0.35, fold, Hero calls $0.35, fold, fold, fold

FLOP ($0.85) 8:club: 2:diamond: 8:spade:

UTG bets $0.85, Hero calls $0.85

TURN ($2.55) 8:club: 2:diamond: 8:spade: 6:spade:

UTG checks, Hero bets $1.60, UTG calls $1.60

RIVER ($5.75) 8:club: 2:diamond: 8:spade: 6:spade: Q:diamond:

UTG checks, Hero ???

Villain is redelijk aggro, de river brengt een overcard maar meer niet.
      Wat doe ik hier best? c/c of b/f. Ik neig zelf naar c/c want als ie 3bet op de river wat doe ik dan, kan ik in dat geval nog callen?
  • 12 antwoorden
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met c/c want je kunt gewoon behind checken op de river.

Anyways de river behind checken lijkt me de beste optie, ik denk dat je hier toch niet meer voor value kunt betten en je nog best goede showdown value hebt met je hand.

Als je toch besluit te betten en je wordt ge3bet kun je volgens mij nooit meer callen want dat zal hij naar mijn idee nooit met minder doen.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      gezien het een agg speler is zou ik zeggen om idd het cbet te callen, zijn check op de turn doet vermoeden dat hij gemist heeft en kan je betten voor value, river komt Q aan, ik zou daar nog klein value bet maken aangezien hij graag naar show down gaat, iets meer dan 1/2pot en folden tegen reraise...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik bet hier met de intentie gecalled te worden door 6x of beter. Daaerom bet ik klein. $1,80.
    • Gonzzzzzo
      Gonzzzzzo
      Bronze
      Is dit een goede spot om te blockbetten? Ik neig naar een valuebet van1/2 pot.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Lijkt me dat als je hier bet, dat je dat voor value doet.
      Ik denk dat de kans dat hij een Q hit klein is. Ik denk dat hij eerder een laag pocketpair heeft ofzo.

Andere optie checkbehind lijkt me ook prima.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      blockbetten?
      je kan niet blockbetten in positie.

twijfel of je hier nog een bet voor value hebt. alleen tegen 99 en 1010 krijg je denk ik value. de rest fold, of heeft je beat.

op de turn denk ik echt dat hij een AK ish hand heeft. ik vind zijn turnline best funky als hij een AF van 7 heeft.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Wat denk je dat hij c/c speelt op de turn?

Dat is al een belangrijke vraag die je je moet stellen. Hij is heel agro zeg je en dan neemt hij een passieve line aan.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Goeie vraag.
      Speelt zo iemand zijn monsters traag of niet?
      Als ie zou slowplayen dan doet hij dat mss met 88, 22 of zelfs 8x.
      Zou jij ervan uitgaan dat hij overpairs raist op de flop of niet? Als ik puur op de agressie zou afgaan zou ik denken van wel.
      Als hij monsters heeft verwacht ik wel dat hij op de turn gaat raisen en dat doet hij ook niet.
      Lijkt tegenstrijdig dus. Vandaar de contradictie tenzij hij blijft callen met complete air of een draw.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Goeie vraag.
      Speelt zo iemand zijn monsters traag of niet?
      Als ie zou slowplayen dan doet hij dat mss met 88, 22 of zelfs 8x.
      Zou jij ervan uitgaan dat hij overpairs raist op de flop of niet? Als ik puur op de agressie zou afgaan zou ik denken van wel.
      Als hij monsters heeft verwacht ik wel dat hij op de turn gaat raisen en dat doet hij ook niet.
      Lijkt tegenstrijdig dus. Vandaar de contradictie tenzij hij blijft callen met complete air of een draw.
      Hij heeft ok hoge wtsd dus dat is ook wel iets waar je naar moet kijken.Hij kan moeilijk overpairs raisen omdat hij oop zit tegen jou;) .

Ik denk dat je zen range hier wel kan zetten op 33+ Ook zen hoge wtsd geeft dat wat aan. 22 of 8x is ook mogelijk als hij je probeert te trappen. Mr al bij al denk ik dat je value laat liggen als je river niet zou betten.

Je kan river behind checken, maar dan verlies je imo value. dus ik speel de river bet fold.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      lol, ja dat raisen op de flop was een uitschuiver van mij :)

Je inschatting is zeer juist, hij had 99
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon

Je inschatting is zeer juist, hij had 99

feeling AWESOME:)
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      ;)