NL4 Two pair callen?

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Wat moet ik met deze overbet op de river?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4)
      UTG+1 ($4)
      MP1 ($3.83)
      MP2 ($6.82)
      MP3 ($2.38)
      CO ($4.87)
      BTN ($3.94)
      SB ($2.48)
      Sol4r (BB) ($3.75)

Pre-Flop: ($0.06, 9 players) Sol4r is BB 10 :spade: K :spade:
      7 folds, SB calls $0.02, Sol4r checks

Flop: J :diamond: K :club: 9 :spade: ($0.08, 2 players)
      SB checks, Sol4r bets $0.06, SB calls $0.06

Turn: 9 :club: ($0.20, 2 players)
      SB checks, Sol4r bets $0.16, SB raises to $0.32, Sol4r calls $0.16

River: 10 :club: ($0.84, 2 players)
      SB goes all-in $2.06
  • 5 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Fold.

T is al moeilijk om te gaan callen want zelfs als je je gutter hit kan je nog achter staan tegen een boat of splitten tegen zijn flopped straight. Denk eerlijk gezegt niet dat ie met minder gaat minraisen als een 9 in deze spot, heel mischien met een FD als semibluf.

Op R komt ook de flush aan en hij overbet shipt. Dit is imo altijd wel een boat omdat ie met een straight na het komen van een flush dit niet zo zal doen omdat het board ook nog eens paired is. Een flush kan ook tegen een boat zitten dus die speelt ie ook nie zo heel vaak zo denk ik.
      Denk iig niet dat je 2pair hier ooit goed is of je moet heel goede reads hebben dat het een uberspewy maniac is ;)
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Fold.

T is al moeilijk om te gaan callen want zelfs als je je gutter hit kan je nog achter staan tegen een boat of splitten tegen zijn flopped straight. Denk eerlijk gezegt niet dat ie met minder gaat minraisen als een 9 in deze spot, heel mischien met een FD als semibluf.

Op R komt ook de flush aan en hij overbet shipt. Dit is imo altijd wel een boat omdat ie met een straight na het komen van een flush dit niet zo zal doen omdat het board ook nog eens paired is. Een flush kan ook tegen een boat zitten dus die speelt ie ook nie zo heel vaak zo denk ik.
      Denk iig niet dat je 2pair hier ooit goed is of je moet heel goede reads hebben dat het een uberspewy maniac is ;)
      Thanks cowboyKoen

Ik had geen goede reads op hem (te kleine sample)

Ik had de hand gefold, dus ik weet niet wat ie uiteindelijk had.
      Is ook niet belangrijk: mijn fold was dus een goede beslissing?!

En die min raise op de turn? Had ik die misschien anders moeten spelen?
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Mja als je hem eerder eens erg loose minraises hebt zien maken op de T kan je wel callen, je zit ook IP en op de R herevalueren. Mogelijk hit je je K en krijg je mooi value van een 9. Dus een call zou nie echt fout zijn maar denk wel dat je heel vaak al achter loopt. Hij maakt t wel zo cheap dat je IP nog wel even kan herevalueren op de R denk ik.

Als ie daar bet is t wel een fold, zelfs bij een kleinere bet, bij een ch zou ik behind checken.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      flop en turn speel je prima , op die minraise kan je nooit folden in positie.
      Op de river heb je een easy fold , flush , straat , set hebben je allen beat , en hij gaat nooit zonder 1 van deze shoven
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ok thanks.
      Ik had de hand ook inderdaad gefold op de R.