NL4 AK spelen

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Hier ga ik vaak de fout in.
      Hoe speel ik deze hand het beste?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($2.42)
      UTG+1 ($9.15)
      MP1 ($1.93)
      MP2 ($0.75)
      MP3 ($4.87)
      CO ($4.70)
      BTN ($4.64)
      Sol4r (SB) ($3.96)
      BB ($1.60)

Pre-Flop: ($0.06, 9 players) Sol4r is SB A :club: K :diamond:
      UTG calls $0.04, 3 folds, MP3 calls $0.04, 2 folds, Sol4r raises to $0.24, 1 fold, UTG calls $0.20, MP3 calls $0.20

Flop: 7 :diamond: 2 :spade: Q :heart: ($0.76, 3 players)
      Sol4r bets $0.42, UTG folds, MP3 calls $0.42

Turn: 6 :club: ($1.60, 2 players)
      Sol4r checks, MP3 checks

River: 3 :club: ($1.60, 2 players)
  • 7 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Preflop is perfect, isoleren naar 5BB +1 voor de limper!

Op de flop is het OOP wel lelijk 3way om op zo'n dry board te cbetten. Je rept hier eigelijk alleen overpairs of AQ. Ik denk dat als ze genoeg op cbets folden dat ik hier ook zou cbetten. Als het echter loose fishes zijn (wat meestal wel is als ze limpcallen) en een hoge WTS hebben kan je denk ik beter niet cbetten. het word dan lastig om ze beide weg te drukken omdat ze gewoon teveel callen en niet echt naar ranges kijken op NL4.

Verder vind ik je sizing wel ook weer goed omdat het board zo dry is hoef je ook niet echt meer te betten.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Preflop is perfect, isoleren naar 5BB +1 voor de limper!

Op de flop is het OOP wel lelijk 3way om op zo'n dry board te cbetten. Je rept hier eigelijk alleen overpairs of AQ. Ik denk dat als ze genoeg op cbets folden dat ik hier ook zou cbetten. Als het echter loose fishes zijn (wat meestal wel is als ze limpcallen) en een hoge WTS hebben kan je denk ik beter niet cbetten. het word dan lastig om ze beide weg te drukken omdat ze gewoon teveel callen en niet echt naar ranges kijken op NL4.

Verder vind ik je sizing wel ook weer goed omdat het board zo dry is hoef je ook niet echt meer te betten.
      Ok, thanks
      Dus in een multiway pot OOP kan ik een gemiste AK in de toekomst beter niet c-betten? Zelfs niet op zo'n droog board? (zonder goed reads)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Tegen vissen doe ik t persoolijk liever niet OOP 3-way. Ze callen teveel en checken vaak gewoon behind als jij checkt. Kan je gratis op de T een A/K hitten en dan voor value gaan betten. Soms win je ook gewoon de SD met A high :P
      Ik merk dat ik op die manier t meeste value pak. Tegen regs die wel een foldknop hebben wordt t anders maar zo zien ze er in t 1e opzicht ook niet uit, UTG is ook maar iets meer als halfstacked ;)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Wat cowboykoen zegt dus :)
      als je AQ zou hebben op een Kxx board kan je het wel doen omdat je dan al iets meer combos rept en je goedkoop kan stabben .
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Wat cowboykoen zegt dus :)
      als je AQ zou hebben op een Kxx board kan je het wel doen omdat je dan al iets meer combos rept en je goedkoop kan stabben .
      Sorry, maar ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
      Waarom zou een AQ op een Kxx board beter zijn ?(
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Je mist dan ook maar de K zit erg vaak in je range waardoor villians je veel meer respect zullen geven en hun niet gehitte PP's sneller zullen folden als op een Q high board. Als je dan iets meer als 1/2 pot bet hoeft je cbet maar iets meer als 25% Fold Equity te hebben wat je op een dergelijk board dan wel vaak haalt.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Thanks Koen,

Ik snap 'm nu :]