Studiegroep oprichten

• luca02
      luca02
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik ben een student die in Nijmegen op kamers zit en ik zou graag in die regio (liefst in Nijmegen zelf) in contact komen met andere pokeraars om aan ons spel te werken.

Wat speel ik momenteel en waar wil ik me in verbeteren:

- NL BSS SH
      - MTT's (ligt niet de prioriteit)
      - PLO (is het minst belangrijk;) )

Ik wil op korte termijn naar 25NL en verder, dus ik wil gewoon de momenten aangrijpen dat ik tijd kan besteden aan mijn spel.
      Ik ga na de zomervakantie afstuderen, hiervoor moet ik 40 uur in de week stage lopen. Helaas krijg ik hier geen stage vergoeding voor :rage:
      Ik heb nog wel bijbaantjes, maar de stage beperkt me wel dermate dat ik niet genoeg uren kan werken om goed rond te kunnen komen. Nu wil ik dus een extra zakcentje verdienen met poker.

Hiervoor zal ik wel mijn spel moeten verbeteren en zal ik meer tijd moeten besteden aan het bestuderen van het spel.

Hoe kan dit nou beter dan door dit samen met andere pokeraars te doen.
      Het lijkt me wel leuk af en toe eens bij elkaar te komen en dan sessie's (op internet) te draaien waar je openlijk kunt discussiëren over de handen die je speelt. Echter weet ik niet echt of dit gebruikelijk is en of hier überhaupt wel animo voor is. Dus mocht je hier geïnteresseerd in zijn laat het dan weten. Het liefst mensen die dus NL10 of hoger spelen en dit ook serieus naar een hoger level willen brengen. Motivatie vind ik wel iets wat ook bij jou aanwezig moet zijn. Op deze manier neem je minder snel genoegen met de kennis die je hebt en zul je meer je best doen je continu te verbeteren. Als meerdere personen dit dus hebben lijkt me dat een 'win-win' situatie. Zo zal ieder persoon telkens wel wat nieuws in te brengen hebben waar anderen van kunnen leren.

Online via skype o.id.