Studiegroep oprichten

• luca02
      luca02
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik ben een student die in Nijmegen op kamers zit en ik zou graag in die regio (liefst in Nijmegen zelf) in contact komen met andere pokeraars om aan ons spel te werken.

Wat speel ik momenteel en waar wil ik me in verbeteren:

- NL BSS SH
      - MTT's (ligt niet de prioriteit)
      - PLO (is het minst belangrijk;) )

Ik wil op korte termijn naar 25NL en verder, dus ik wil gewoon de momenten aangrijpen dat ik tijd kan besteden aan mijn spel.
      Ik ga na de zomervakantie afstuderen, hiervoor moet ik 40 uur in de week stage lopen. Helaas krijg ik hier geen stage vergoeding voor :rage:
      Ik heb nog wel bijbaantjes, maar de stage beperkt me wel dermate dat ik niet genoeg uren kan werken om goed rond te kunnen komen. Nu wil ik dus een extra zakcentje verdienen met poker.

Hiervoor zal ik wel mijn spel moeten verbeteren en zal ik meer tijd moeten besteden aan het bestuderen van het spel.

Hoe kan dit nou beter dan door dit samen met andere pokeraars te doen.
      Het lijkt me wel leuk af en toe eens bij elkaar te komen en dan sessie's (op internet) te draaien waar je openlijk kunt discussiëren over de handen die je speelt. Echter weet ik niet echt of dit gebruikelijk is en of hier überhaupt wel animo voor is. Dus mocht je hier geïnteresseerd in zijn laat het dan weten. Het liefst mensen die dus NL10 of hoger spelen en dit ook serieus naar een hoger level willen brengen. Motivatie vind ik wel iets wat ook bij jou aanwezig moet zijn. Op deze manier neem je minder snel genoegen met de kennis die je hebt en zul je meer je best doen je continu te verbeteren. Als meerdere personen dit dus hebben lijkt me dat een 'win-win' situatie. Zo zal ieder persoon telkens wel wat nieuws in te brengen hebben waar anderen van kunnen leren.

Online via skype o.id.
      Verder zou ik graag met andere mensen in contact komen die 25NL spelen om eens mee te kunnen kijken bij hun sessie. In de hoop dat ik hier wat van opsteek, zodat ik me goed aan kan passen op 25NL. Andersom kan ook natuurlijk als iemand het leuk lijkt een sessie bij mij mee te kijken, om mij vervolgens te wijzen op leaks of om wat van mij te leren.

Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar het lijkt me wel een toegevoegde waarde hebben, aangezien je in deze opzet met meerdere personen in contact kan komen en niet gebonden bent aan een locatie.

Ik hoor het wel of mensen interesse hebben. Ik ga aankomende dinsdag op vakantie tot 5 augustus. Na die tijd zou ik al tijd hebben om te beginnen met de studiegroep.

P.s: In het weekend ben ik ook vaak in Doetinchem (ouders huis), dus in deze regio wil ik ook wel met andere pokeraars in contact komen.

Groeten,

Luc
  • 9 antwoorden
    • smoothkilian
      smoothkilian
      Bronze
      Hey,

Zelf ben ik ook al een tijdje opzoek naar een studiegroep omdat ik persoonlijk denk dat dat de beste en meest leuke manier is om je spel te verbeteren. Op het moment speel ik NL10 BSS SH op William Hill.

Helaas woon ik in Zandvoort waardoor in RL bij elkaar komen vrij lastig wordt, desondanks lijkt het me toch leuk via skype en mikogo elkaar te sweaten, handjes uit te wisselen en strategie te bespreken. Ik ben erg gemotiveerd, probeer dagelijks aan mijn spel te werken en minimaal 1000 handen te spelen om zo snel mogelijk te kunnen upmoven.

Ik ben vanaf zaterdag tot 7 augustus ook op vakantie dus als we daarna echt aan de slag gaan is dat perfect natuurlijk.

Als je wil kun je me op skype toevoegen onder de naam SmoothKilian.

Cya,

Kilian
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      contact me op skype, kheb een skypegroepje
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      heb je nog kamers voor me in nijmegen hahaha ga daar studeren haha. Maarja ik speel alleen mtts.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door smoothkilian
      Hey,

Zelf ben ik ook al een tijdje opzoek naar een studiegroep omdat ik persoonlijk denk dat dat de beste en meest leuke manier is om je spel te verbeteren. Op het moment speel ik NL10 BSS SH op William Hill.

Helaas woon ik in Zandvoort waardoor in RL bij elkaar komen vrij lastig wordt, desondanks lijkt het me toch leuk via skype en mikogo elkaar te sweaten, handjes uit te wisselen en strategie te bespreken. Ik ben erg gemotiveerd, probeer dagelijks aan mijn spel te werken en minimaal 1000 handen te spelen om zo snel mogelijk te kunnen upmoven.

Ik ben vanaf zaterdag tot 7 augustus ook op vakantie dus als we daarna echt aan de slag gaan is dat perfect natuurlijk.

Als je wil kun je me op skype toevoegen onder de naam SmoothKilian.

Cya,

Kilian
      Is goed tegen die tijd ben ik dus ook terug. Ik moet zelf nog een account bij skype aanmaken, maar ik zal je toevoegen zodra ik dit gedaan heb!
      Dan hebben we nog contact.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Zoals hierboven vermeld heb ik nog geen skype account. Zal deze vanavond maar even aanmaken. Is je skype naam hetzelfde als jou nickname op PS?
      Alvast bedankt ook voor het aanbod!
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      heb je nog kamers voor me in nijmegen hahaha ga daar studeren haha. Maarja ik speel alleen mtts.
      Uit je blog had ik al begrepen dat je een goede MTT speler bent :)

Ehh.. kamer in nijmegen is altijd lastig helaas.
      Ik had het geluk dat een van me beste vrienden een kamer in Nijmegen had en er een huisgenoot van hem het huis uit ging.

Maar ik kan natuurlijk eens rond vragen, mocht ik toevallig iets horen dan laat ik het je weten.

Verder is er een kleine kans dat een huisgenoot van mij het huis uit gaat. Die woont praktisch bij haar vriend, maar ze wil haar kamer nog niet opgeven ofzo. Maar mocht deze vrij komen laat ik het je ook wel weten.

Een mede pokeraar in huis kan nooit slecht zijn haha.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      -
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Zoals hierboven vermeld heb ik nog geen skype account. Zal deze vanavond maar even aanmaken. Is je skype naam hetzelfde als jou nickname op PS?
      Alvast bedankt ook voor het aanbod!
      skype staat er al als je goed leest, pokerstephan
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Haha zie het ja :facepalm:
      Heb er waarschijnlijk te snel over heen gelezen.