0,50/1,00 - ATo - second pair

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+1 with A:diamond: , T:heart:
      Hero raises, 2 folds, MP2 3-bets, 5 folds, Hero calls.

Flop: (7,50 SB) T:club: , 3:heart: , Q:spade: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets, Hero calls.

Turn: (4,75 BB) 6:diamond: (2 players)

River: (6,75 BB) 9:club: (2 players)

Final Pot: 8,75 BB

Moet ik dit nog ergens raisen?
  • 3 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou het ook gewoon downcallen, als hij een Q heeft is het jammer. Anders kan je hem zo laten bluffen en toch nog value halen uit zijn mindere hand.
    • henne007
      henne007
      Bronze
      zou ook gewoon downcallen. als je raised wil je echt wel geen 3-bet zien
    • Makomar
      Makomar
      Black
      wa/wb situatie oop.

1) Op die manier spel ik SH, is misschien niet die beste manier voor FR op deze limieten, maar ik schrijv het hier toch:

Ik spel dat c/r Flop Bet/Call Turn tegen AK, AJ (JJ gaat ook niet raisen op de Turn), omdat ik niet wil dat zij een Freecard kunnen nemen.

Tegen een Raise op de Turn is het c/c of c/f, maar standard is, denk ik, c/f goed, omdat hij preflop wel veel sterke heeft laten zien en hij met AJ/AK gewoon de Freeshowdown gaat nemen.

2) Op de andere hand word naar een Preflop 3-bet HU bijna altijd ook de Turn gebettet. Dus is hier c/c Turn zeker ook niet verkeerd, misschien met donk/fold River maar meestal gewoon c/c River, hangt van de tegenspeler af.

3) Zonder de Q spel ik hier c/c all streets, omdat AK,AQ,AJ alleen 3 outs hebben, ik dus niet protecten moet, en zij de Turn zeker nog een keer betten.