HEM kopen ?

• Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Beste lezers,

Ik heb afgelopen 15 dagen de trial van HoldEmManager geprobeert, en deze is mij goed bevallen. Nu ben ik van plan deze te gaan kopen, alleen wil ik graag wat reacties van gebruikers.

1- HoldEmManager Shop of PS shop ? (PS shop duurt langer volgens mij? Maar scheelt wel een 10tje.)

2- Oneindig in gebruik na eenmaal te kopen ?!

3- Ik speel nu NL4, ik zit te denken om meteen de PRO versie te kopen, zodat ik niet later hoef te upgraden of andere grappen.. Maakt niet veel uit toch ?

BVD,

Grunn17
  • 4 antwoorden
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      1) PS shop door korting..
      2) Op 2 pc's oneindig gebruik..
      3) Op NL4 nog niet meteen nodig imo, pro of microversie is een persoonlijke keuze imo..
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Hallo grunn17,

Goed om te horen dat Holdemmanager je goed bevallen is.

Ik zou ook Holdemmanager via de Pokerstrategy shop kopen voor de korting, die bij de pro versie iets meer dan een tientje bedraagt inderdaad. Ookal duurt dit misschien een dagje extra.

Om iets te kopen in de shop moet je trouwens wel een account maken bij de shop, dit omdat de shop en Pokerstrategy-accounts niet met elkaar direct gelinked zijn.

Wat shenno ook al opmerkte, je kunt de codes op maximaal 2 pc's tegelijk gebruiken. Hier in deze Link staat uitgelegd hoe je je HEM code kan resetten zodat je hem op een nieuwe pc kan zetten.

Met de Small-stakes versie kun je ook al tot NL50 FL0,5/1 of tourney's tot een buyin van 22$ spelen. Als je denkt snel die limieten te passeren dan zou de PRO versie beter zijn. Maar denk dat je eerst met alleen small-stakes versie goed uit de voeten kunt.

Een upgrade kost dan uiteindelijk 5$ meer, maar als je die niet nodig bent bespaar je in principe weer geld.

Denk dat je hiermee wel genoeg info hebt? :) Succes nog op NL4 en mogen de stats je snel omhoog helpen in de stakes.

Varune
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      ik zit er ook sterk aan te denken om HEM te kopen maar een dag na ik op jullie shop zat te neuzen hiervoor en er een nachtje over ging slapen, verscheen dat artikel over de nieuwe HEM die eraan komt.
      Zijn daar al dingen over bekend zoals wanneer, hoeveel ie kost, wat houd de regeling voor recente kopers van de huidige versie in?
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      zal zelf even antwoorden op men vraag

Please stay tuned to the Hold'em Manager blog where we will start releasing official information about the HM2 beta program. Within the next two weeks, existing Hold'em Manager customers will receive an email advising them how to enroll in the HM2 Beta program. Although a final decision has not been made on the cost to upgrade to HM2, recent purchasers of Hold'em Manager will receive a discount off the standard upgrade price and anyone that has purchased Hold'em Manager since May 1st and thereafter will receive an upgrade for FREE. An announcement will be made at a later date as to when the HM2 beta program will be open to the general public and when HM2 will go on sale