kings

• 8 antwoorden
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      :facepalm:
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      nee
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Wat denk jezelf :rolleyes:
      Tuurlijk vallen ze niet vaker op pp dan op een andere site. Misschien heb je nu geluk dat ze wat vaker vallen (variance) of speel je nu meer handen dan anders. Dit zijn factoren waar het aan kan liggen.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Als je vriendin zwanger is, zie je ook ineens overal zwangere vrouwen en baby's...

Wat ik daarmee wil zeggen, is dat je er waarschijnlijk ook extra op let momenteel. Iedere keer dat je dan KK krijgt, denk je: zie je wel, heb je ze weer!

Kijk je HEM of PT database er eens op na anders. Neem een groot sample (lees: 30k+ handen) en ga na hoeveel % je iedere hand gekregen hebt. Zul je zien dat je KK niet vaker hebt gekregen dan andere handen...
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Als je vriendin zwanger is, zie je ook ineens overal zwangere vrouwen en baby's...

Wat ik daarmee wil zeggen, is dat je er waarschijnlijk ook extra op let momenteel. Iedere keer dat je dan KK krijgt, denk je: zie je wel, heb je ze weer!

Kijk je HEM of PT database er eens op na anders. Neem een groot sample (lees: 30k+ handen) en ga na hoeveel % je iedere hand gekregen hebt. Zul je zien dat je KK niet vaker hebt gekregen dan andere handen...
      was niet slecht bedoeld hoor, en ik kreeg ze altijd tegen, heb veel verloren vandaag , paar keer azen gekregen en geen enkele keer met gewonnen en dan paar keer dat ik a-k krijg op small of big blind en tegen een paar verlies. ik speel toch het liefst op full tillt, daar meeste succes tot nu toe. heb echt marginale handen eel de tijd tegenhad. ga pitten nu
    • BWonder
      BWonder
      Bronze
      Wees blij dat je vaak KK krijgt, beter dan de hele tijd 83o. :D
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      beter ga je naar een andere room. Het is duidelijk dat party speciaal tegen jou de villians meer KK geeft als normaal! Wegwezen nu t nog kan!
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      beter ga je naar een andere room. Het is duidelijk dat party speciaal tegen jou de villians meer KK geeft als normaal! Wegwezen nu t nog kan!
      grasjap !