FR NL50 AA turnplay

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Is dit een geval waarbij je de turn bet/fold moet spelen nu ben ik natuurlijk lost op de river :f_confused: .

Villain is een vis in hart en nieren :D

Als ik de turn bet en hij called wat speel je dan op een none :spade: river?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($49.50)
      BB ($62.41)
      UTG ($51.52)
      UTG+1 ($48.25)
      Hero ($54.25)
      MP1 ($133)
      MP2 ($44.75)
      CO ($19.90)
      BTN ($39.55)

Dealt to Hero A:club: A:spade:

fold, UTG+1 calls $0.50, Hero raises to $2, fold, fold, fold, fold, fold, fold, UTG+1 calls $1.50

FLOP ($4.75) Q:spade: 4:spade: 9:club:

UTG+1 checks, Hero bets $3.56, UTG+1 calls $3.56

TURN ($11.87) Q:spade: 4:spade: 9:club: Q:diamond:

UTG+1 checks, Hero checks

RIVER ($11.87) Q:spade: 4:spade: 9:club: Q:diamond: 3:spade:

UTG+1 bets $5.93, Hero folds
  • 1 antwoord
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Ook hier weer groter raisen preflop, als villain echt een fish is zal ie zeker ook wel een paar BB's extra betalen en je wilt geen andere speler de juiste odds geven om ook te gaan callen.
      Ook op de flop zou ik groot genoeg betten, vissen folden toch niks dus bet ik hier zeker wel potsized.
      Turn is dan redelijk ugly maar bet ik gewoon door voor value van draws,9x ed. en maak ik mijn betsize rond 2/3e pot.
      Op elke river check ik dan wel behind omdat er in principe geen value meer in zit, tegen fishes miss wel maar dan wil ik wel eerst een read hebben met wat voor handen hij naar de shwdn gaat.

As played heb je op de river in principe niks meer beat maar hij kan ook weakness hebben geroken door jouw checkbehind op de turn dus ik denk dat ik hem hier wel zou afcallen maar een fold is hier ook wel ok.
      Maar deze moeilijke spot toont meteen ook weeral aan waarom het beter is om de turn verder te betten; indien je de turn had gebet en villain de river dan donkt is de fold al een heel stuk makkelijker.