NL25 SH QTo straight op 3flush river multiway

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      5 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG kikiriki85 ($10.65)
      CO Hero ($30.30)
      BTN Kusti227 ($14.65)
      SB omgIhaz72o ($24.90)
      BB brojkovic ($16.15)

Pre-flop: ($0.35, 5 players) Hero is CO T:diamond: Q:heart:
      1 fold, Hero raises to $1, Kusti227 calls $1, omgIhaz72o calls $0.90, brojkovic calls $0.75

Flop: 2:club: 9:diamond: 8:diamond: ($4, 4 players)
      omgIhaz72o checks, brojkovic checks, Hero checks, Kusti227 checks

Turn: T:club: ($4, 4 players)
      omgIhaz72o checks, brojkovic bets $0.75, Hero calls $0.75, Kusti227 calls $0.75, omgIhaz72o calls $0.75

River: J:diamond: ($7, 4 players)
      omgIhaz72o checks, brojkovic checks, Hero bets $4, 1 fold, omgIhaz72o raises to $8, brojkovic folds, Hero calls $4

Final Pot: $23

Turn raisen?
      river mss beter check/callen ipv zelf te betten?

groeten
  • 4 antwoorden
    • Philipvw
      Philipvw
      Bronze
      Imo hebt ge 3 outs. Vanaf ge kiest om flop te checke zijt ge done met het hand tot u outs hitte, of ge het moeilijk krijgt met J:diamond: . Ik zou geen bets calle, teveel villains, te weinig outs.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ja vond het echt een kuthand
      mss had ik de flop best gebet aangezien ik nog wat outs heb daar en zeker FE+dan weet ik waar ik sta
      ik denk dat SB en BB hier niet echt een vette hand hebben aangezien ze gewoon mooie odds krijgen PF
      BTN heeft positie op mij dus die kan evengoed ook een magere hand hebben en deze flop zie ik ze neit direct hitten (buiten de obvious draws)
      dit gecombineerd met 2 man die naar me toe checken denk ik dat ik hier gewoon ~3$ had moeten betten ofzo
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Raise turn, je hebt hier tp met een redelijke kicker en een oesd. Je wilt flushdraws en andere straightdraws slechte odds geven. Ook wil je heir meer info. De bet van brojkovic is dermate klein dat ik hier naar 4 a 5x zijn bet zou raisen omdat je dan een FD of OESD slechte odds geeft. op de river zou ik check call spelen aangezien je hier geen value haalt uit mindere handen. als je hier geraised word hoop je op maximaal een split pot, maar aangezien het een minraise is call ik toch.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise de turn: een set/2 paar/zelfs top pair had gebet op de flop, dus je hebt waarschijnlijk de beste hand, maar je bent kwetsbaar op dit soort borden, zekermultiway voor een kleine bet wordt je in een pot gezogen die heel oncomfortabel speelt.
      Zoals gespeeld check/call ik de river.