PokerStars Milestone-hand promotie

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Op weg naar 100 miljard

PokerStars is op weg naar 100 miljard gedeelde handen, en onderweg vieren ze elke 5 miljardste hand met een milestone handpromotie! De volgende stop is de 65 miljardste hand, die nog in juli gedeeld zal worden.

Het enige wat je moet doen om te winnen in de promotie Op weg naar 100 miljard is aan de cashtafels op PokerStars.com spelen en ingedeeld worden in een miljoenste hand (bijvoorbeeld 64.702.000.000). Als dit je lukt ontvang je een geldprijs die op kan lopen tot duizenden dollars.

De milestone-hand promotie begint vanaf hand nummer 64.700.000.000, die waarschijnlijk vandaag (17 juli) nog gedeeld gaat worden.

Als jij er in slaagt om de 65.000.000.000ste hand te winnen, zul je minimaal $65.000 opstrijken. PokerStars verwacht met deze promotie ongeveer $500.000 weg te geven.

Ga jij extra je best doen om in de prijzen te vallen? Ik ga in ieder geval m'n best doen er weer eentje met 27 offsuit te winnen. :)
  • 52 antwoorden
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Even een paar extra tafels opengooien en proberen een gooi te doen naar een extra geldprijs!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik ga vanaf morgen weer 10 tafeltjes FL doen dus niet mer dan anders. Maar wie weet kom ik er deze keer wel op.

Even vraagje wat is ook alweer voordeel van shoven of iig zo veel mogelijk erin krijgen (shoven gaat met FL niet) als je in milestone zit? was toch iets met prijs obv punten die je hebt gehaald in laatste 50 handen of zo.......
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      De vpp die je vergaart tijdens het oplazen van de laatste pot wegen zeer sterk af tegen de prijs die je daarvoor betaald.

Als je in de laatste pot nog maximale rake kan betalen en daar 1.5 vpp voor krijgt dan telt dat mee in de totale berekning van je prijs en krijg je dus 75$ (extra bonus) voor de laatste hand.

Daarbij heb je natuurlijk ook nog de kans dat je de hand wind en je totale bonus verdubbeld.

btw @Arjon: het is niet iedere 10miljardste maar 5 miljardste, vorige zat op 60miljard namelijk ;) ik weet dit zeker aangezien ik in de 59,999 miljoenste hand zat. (De op 1 na laatste dus)
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Ga vanaf morgen toch ook maar een paar tafeltjes open gooien, je weet maar nooit.
      De vorige keren nooit geluk gehad, misschien is het nu wel mijn beurt.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      ik speel er 20 tafels dus hoop nu wel iets te winnen:)
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Ik ga deze week ook maar eens met 16 tafels 25NL een poging wagen om zon milestone handje binnen te halen!!!
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Leuk vraagje voor een pol: Wat kies je?

A) Nooit aan een tafel zitten waar een milestone-hand gespeeld word.
      B) "Uit zitten" aan een tafel waar een milestone-had gespeeld word.

Beetje zoals de sunday millions winnen als je 17 bent en je geld niet krijgen of de sunday millions nooit winnen. :D
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Leuk vraagje voor een pol: Wat kies je?

A) Nooit aan een tafel zitten waar een milestone-hand gespeeld word.
      B) "Uit zitten" aan een tafel waar een milestone-had gespeeld word.

Beetje zoals de sunday millions winnen als je 17 bent en je geld niet krijgen of de sunday millions nooit winnen. :D

Heb het eens gezien dat een speler out zat en op het moment dat de hand gedeeld werd, kwam hij net terug, maar helaas ook net te laat. Die gast werd bijna gek. "please give ge cards, i was just going for a pee :f_cry: " . Nou dat was dan wel het duurste plasje dat ie ooit gemaakt had.
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Ik ga voor A , B is wel echt super frustrerend !!
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Even vraagje wat is ook alweer voordeel van shoven of iig zo veel mogelijk erin krijgen (shoven gaat met FL niet) als je in milestone zit? was toch iets met prijs obv punten die je hebt gehaald in laatste 50 handen of zo.......
      De winnaar van de hand krijgt de prijs verdubbeld.
    • samni
      samni
      Bronze
      Quote DonBartos: "bah, cashgames, al dat gekke postflop spel"
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      Quote DonBartos: "bah, cashgames, al dat gekke postflop spel"
      qft :D heel heel heel misschien dat ik rondom de 65 milestone wat tafels opstart
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Ik speel deze week gewoon elke avond 1 cashgame tafel en ben niet tevreden als ik minder dan 3 milestone handen win X(
    • Varune
      Varune
      Silver
      ik ga gewoon 24 tafels gedurende de hele actie spelen, dan heb ik als ik ergens op 't eind 1 win HEUL VEUL VPP verzameld. :f_biggrin:
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      wanneer moet je ongeveer gaan spelen schatten jullie ?
    • PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      ik zag het ook weer :D

vorige keer was ook leuk alleen dat had ik keihard weer weg gedonkt door aan veel te veel tafels mee te doen om het nog een keer te krijgen :f_mad:
    • kempie16
      kempie16
      Bronze
      Hoe weet je eigenlijk dat je in zon hand zit, of zit je er altijd in?

begrijp het denk ik niet helemaal:P

Edit: heb het al gezien:)
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      heb ook eens ff geprobeerd, 20 tafels openen op NL2 :D
      Niet in een milestone hand terecht gekomen maar wel 30bb/100 gehaald over 3k handen LOL
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      er zit soms 200.000 man op stars, kans dat je iets wint is miniem, ook al speel je 448547106472851 tafels :)