help ik ga een turbo freeroll spelen heb er echt 0,0 ervaring met dit format

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Omdat ik cold member ben op pkr heb ik een gratis ticket voor de maandelijkse 5000 dollar free roll. Je krijgt 2000 chips blind levels zijn 12 minuten we spelen 10/20 dan 20/40 en dan 30/60.

Kortom het wordt 1 grote crapshoot.

Wat is de beste play want speel normaal cashgames of soms een deepstacked toernooi. Gewoon nitten en hopen op een hand om te dubbelen of gewoon gokken en zo snel mogelijk willen dubbelen, ook in marginale spots.
  • 5 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Er zijn mooie artikelen over te vinden hier op pokerstrategy

Freeroll speel je meestal met een hamer wat inhoudt dat je weinig speelt maar wat je speelt, speel je knoerhard (allin of overbets). Preflop early shove je AA, AK, KK, QQ ... Bij geen actie voor je speel je vanaf midden JJ (evt 10 10) alsmede AQ allin.

meer info kun je vinden bij de basic MTT strategie-artikelen
    • wauss
      wauss
      Bronze
      12 minuten blinds is best wel lang.

Hier een linkje naar Freeroll strategie

Vooral als je lang deepstacked speelt gewoon rustig wachten op goeie handen. Ik zou vooral de marginale spots uit de weg gaan. Als je op die manier speelt kan je al heel diep komen denk ik.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      bedankt voor de tips ik heb er niet veel aan gehad was echt compleet kaart dood. Echt geen enkele spot om alleen maar bv de blinds te stealen door een shove het was echt dramatisch. Met een M van 3,2 schuif ik het er in als bigstack uit midden positie weer eens opent, ik heb 67 suited, er zit al behoorlijk wat dood geld in de pot en tegen zijn calling range heb ik nog equity. BB gaat all in en die heeft de original raiser covered dus ik weet ik genoeg. BB draait 77 over dus flop nog two pair maar hij maakt natuurlijk zijn set.

god wat haat ik mtt toch
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      12 minuten blinds is best wel lang.

Hier een linkje naar Freeroll strategie

Vooral als je lang deepstacked speelt gewoon rustig wachten op goeie handen. Ik zou vooral de marginale spots uit de weg gaan. Als je op die manier speelt kan je al heel diep komen denk ik.
      Ja, dacht ik ook, 5min is turbo. Maar PKR=> spelen ze stuk trager.
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Een bigstack openraiser reraisen met 67s lijkt me vrij slecht, je hebt denk ik niet voldoende FE daarvoor