NL2 A9s

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Niks aan te doen?

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $6.07
      SB:
      $2.92
      BB (Hero):
      $2.00
      UTG1:
      $0.96
      UTG2:
      $2.00
      MP1:
      $2.48
      MP2:
      $2.06
      MP3:
      $1.64
      CO:
      $2.05

Preflop: Hero is BB with 9, A.
      MP3 posts deadblind, 2 folds, MP1 calls $0.02, MP2 folds, MP3 checks, CO folds, BU calls $0.02, SB folds, Hero checks.

Flop: ($0.1) 2, 5, 2 (4 players)
      Hero checks, MP1 bets $0.02, MP3 calls $0.02, BU folds, Hero calls $0.02.

Turn: ($0.16) J (3 players)
      Hero checks, MP1 bets $0.02, MP3 raises to $0.08, Hero calls $0.08, MP1 folds.

River: ($0.34) T (2 players)
      Hero bets $0.25, MP3 raises to $1.51, Hero calls $1.26.

Final Pot: $3.36.
      Results follow:

MP3 shows a full-house, twos full of fives(5 2).
      Hero shows a flush, ace high(9 A).

MP3 wins with a full-house, twos full of fives(5 2).
  • 6 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik zou op de flop gewoon folden, in zulke multiway potten zul je eigenlijk nooit goed zitten met A-high.. as played is er weinig aan te doen
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      op zo'n flop moet je zker 3-way standaard folden. Je weet nooit zeker of een A of 9 goed zat gaat zijn omdat bijvoorbeeld al A5 kan hebben en een betere 2pair kan maken als op de T een A komt.

Zoals de MP3 op de T speelt lijkt t wel alsof ie echt iets heeft en aan t slowplayen is voor value omdat ie duidelijk mensen in de pot wil houden maar wel meer geld erin wil hebben. Maar t kan natuurlijk ook een fish zijn met een 2 of een pair waar je goed value uit krijgt met je BDF. Ik zou em dus ook wel callen.

Op de R is je donk goed omdat je value uit 22/any pair wil. Ik zou hier op een raise wel folden omdat het erg unlikely is dat hij hier ook een backdoorflush heeft of een bluf.
      Door zijn overbet jam moet je 47% van de keren goed zitten bij de SD en ik denk niet dat je hieraan komt of het moet echt een maniac zijn waar je goede reads op hebt.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zoals reeds gezegd is is de flop eigenlijk een easy fold.
      Je krijgt mooie 'odds' maar je hebt eigenlijk geen enkele turn waar je echt de nuts denkt te hebben , zelfs een A is niet noodzakelijk goed.
      Standaard fold dus :)
      as played zijn turn en river goed , ook de call op de river. Het is heel unlikely dat jij hier een flush hebt , dus kan hij perfect een set raisen voor value , of een lagere flush hebben , al zullen dat er niet veel zijn.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      zoals reeds gezegd is is de flop eigenlijk een easy fold.
      Je krijgt mooie 'odds' maar je hebt eigenlijk geen enkele turn waar je echt de nuts denkt te hebben , zelfs een A is niet noodzakelijk goed.
      Standaard fold dus :)
      as played zijn turn en river goed , ook de call op de river. Het is heel unlikely dat jij hier een flush hebt , dus kan hij perfect een set raisen voor value , of een lagere flush hebben , al zullen dat er niet veel zijn.
      Een set is een boat he yoshi,.. Dan nog steeds bet call op de R? Lijkt mij eerder een bet/fold omdat minder niet vaak zal shippen (of hij moet ook de erg unlikely BDF hebben)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik bedoel uiteraard 2x :)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      trips :P