Welk programma is dit? v2

• Marfjuhhh
      Marfjuhhh
      Bronze
      ERG leuk dat er iemand is die mijn vraag verplaatst!
      maar verplaats em op zijn minst niet naar een sectie die ik niet kan lezen omdat ik niet "hoog" genoeg ben.

niet erg slim :(
      is dit hoe nieuwe mensen behandeld worden als ze een vraag hebben op pokerstrategy?
  • 7 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Excuses Marfjuhh.

Ik ben er verantwoordelijk voor maar was er niet van bewust dat jij niet in die sectie kon kijken. Excuses.
      ik heb je post terug gezet zodat je de reacties kan lezen.
      Maar wij gaan zo niet om met nieuwe leden. Gewoon een foutje dat kan gebeuren ;) ik dacht dat een 'Basic" member ook door kon kijken.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      niet erg slim :( is dit hoe nieuwe mensen behandeld worden als ze een vraag hebben op pokerstrategy?

Hey Marf,

Ik vind je reactie op z'n minst overdreven. Alle medewerkers van pokerstrategy zorgen er elke dag voor dat wij ons als pokerspelers kunnen verbeteren. Het is dankzij hen en alle andere pokerstrategy-members dat ik op korte tijd enorm geëvolueerd ben. Ik hoop dat je dit zelf ook zo mag ervaren in de toekomst. Net zoals in poker is het zeer risicovol en zeg gerust "not done" om op basis van één feit vanalles en nog wat te veronderstellen. Op je vraag als dit de manier is waarop nieuwe mensen bij pokerstrategy behandeld worden speel ik je graag volgende vraag terug; Is dit hoe je mensen die zich dagelijks inzetten voor pokerstrategy behandeld als ze eens een fout maken?

Antwoord op zowel jou als mijn vraag is volgens mij: NEE

Verder is het misschien interessant om je even aan de community voor te stellen via deze link: Stel jezelf voor! =)

Greetz,

W4lrusk4ne
    • Marfjuhhh
      Marfjuhhh
      Bronze
      Klopt, mijn excuses voor de reactie.

Was ongepast.
      Ik baalde beetje dat ik geen strategy points kan verdienen omdat ik al een pokerstars account heb voordat ik deze site leerde kennen. En krijg net te horen dat je eerst geregistreerd moet zijn op deze site en dan pas een pokerstars account om strategy points te winnen.

Maar pokerstars laat mij niet toe een 2e account aan te maken, ook niet als ik vraag mijn eerste account te deleten want dan kan blijkbaar weer niet.

Dus ik kan geen punten verdienen, terwijl dit juist zo'n geweldig leerzame site is.
      Ik wil echter niet op andere poker sites spelen. Dus helaas zal ik altijd een "basic" blijven.

Maar helemaal gelijk, mijn opmerking was niet netjes. Nogmaals excuses. toxicgod.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Marfjuhhh

Was ongepast.
      Ik baalde beetje dat ik geen strategy points kan verdienen omdat ik al een pokerstars account heb voordat ik deze site leerde kennen. En krijg net te horen dat je eerst geregistreerd moet zijn op deze site en dan pas een pokerstars account om strategy points te winnen.

Maar pokerstars laat mij niet toe een 2e account aan te maken, ook niet als ik vraag mijn eerste account te deleten want dan kan blijkbaar weer niet.

Dus ik kan geen punten verdienen, terwijl dit juist zo'n geweldig leerzame site is.
      Ik wil echter niet op andere poker sites spelen. Dus helaas zal ik altijd een "basic" blijven.

Maar helemaal gelijk, mijn opmerking was niet netjes. Nogmaals excuses. toxicgod.
      Je zou natuurlijk altijd het startkapitaal kunnen aanvragen op een andere site. Op deze manier ben je al bronze. Ik weet verder niet wat voor variant je speelt (Sng, MTT, cashgame etc.) maar er zijn genoeg andere sites waar je prima kunt spelen, dit blijft natuurlijk altijd een eigen keuze.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Ik weet precies wat je bedoeld.

Ik heb een account via pokerstrategy aangemaakt voor Titan, William hill en Europoker. Maar ik speelde 90% Full Tilt en nu dus Pokerstars. Aangezien ik ook al een FT en stars account had kan ik voor die rooms ook geen strategypoints meer verdienen. Het is idd balen maar goed, niks aan te doen.

Je krijgt zowieso voor elke dag dat je 1 strategypoint behaald 10 gratis punten dus dat is al 300 per maand. Dan moet je slechts 200 punten verdienen per maand op een account die je via pokerstrategy aanmaakte om de status goud te behalen wat echt een makkie is. Ik raad het je echt aan! Met de artikels die toegankelijk zijn voor goud kan je je game echt super verbeteren.

W4lrusk4ne
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Marfjuhhh

Was ongepast.

Sorry dat ik hier gisteren niet meer op had gereageerd. Maar was druk bezig met railen van HC venlo en WSOP en spelen van wat MTT's :s_biggrin:

Maar no worries. Alles is goed op zijn pootjes terecht gekomen ;)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      En als je geen $50 startkapitaal kan krijgen om wat voor een reden dan ook dan kun je altijd nog een kleiner startkapitaal aanvragen bij Poker770 of 888poker.

Zoals andere al zeggen je hoeft maar 1 puntje te halen en dan ben je al Bronze. Hiermee heb je al toegang tot veel meer artikelen, coachings en videos!! Als je nog iets meer tijd wilt investeren en 100 punten in de maand haalt ben je Silver en je raadt het al nog meer dingen om te zien. Door de 10 bonuspunten die je haalt is dit ook zeer goed te doen.