pokerstars getrackt maar geen strategypionts?

• ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Ik heb een vraagje ik zat is tekijken bij wat ik allemaal tracked speel via pokerstrategy.
      Omdat sinds fulltilt ermee opgehouden is ik niet meer zo hard ga met de status en ik graag wat video's wilde zien waar ik de status gold voor nodig heb.

Heb heel in het begin dus bij een aantal rooms een account aangemaakt via pokerstrategy. Ook dus achteraf blijkt nu bij pokerstars.

Staat ook in me profile: je account is tracked en je ontvangt strategypionts.

Maar ik krijg geen strategypionts via pokerstars en aangezien dat eigenlijk de enigste room is waar ik dus genoeg volume kan halen om me status omhoog tekrijgen speel ik nu daar veel.

vroeg me dus af waarom ik geen pionts krijg terwijl ik dus wel tracked ben.

hoop dat een mod wat duidelijkheid kan geven waarom ik geen pionts krijg.

groet

Piet
  • 8 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Hey Piet,

Misschien staat je information sharing niet aan.

Deze is te vinden onder: Requests -> Information sharing (3e van onder)

Je moet toestemming geven aan Pokerstars zodat zij jou gegevens mogen doorsturen naar PokerStrategy.

Ik denk dat dit het probleem is. Als dit niet het geval is moet je het even opnieuw zeggen dan is er waarschijnlijk wat anders aan de hand.
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Hey wauss

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb als 3e van onder staan: responsible gaming...
      Heb alle opties aldoor gekeken, maar heb nergens information sharing staan?

Wel social sharing maar dat staat aan.

Heb deze maand al +- 350 vpp's, dus wel jammer als ik hier dus geen strategy-pionts over krijg.

Hoop dat je me verder kan helpen, alvast bedankt voor je hulp.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Je bent er zeker van dat je jou account via deze stappen hebt aangemaakt?

Als je via PokerStrategy een account hebt aangemaakt zou de information sharing er altijd tussen moeten staan namelijk.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik heb het even gecheckt voor jullie en kan dit bevestigen. Ik ben getracked via Pokerstars en kan inderdaad de voorwaarden van information sharing accepten of declinen wanneer ik wil.
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Heb al mijn accounts behalve die van party die had ik namelijk al, aangemaakt via pokerstrategy.

als ik bij mijn profile kijk staat er ook dit account is correct getrackt en je ontvangt strategypionts.
      Dit staat alleen niet bij mijn party account bij de rest van mijn accounts staat dit dus wel en ontvang ik dus ook pionts op.

Zal wel is een mailtje sturen naar pokerstars of ik wel getrackt ben bij hun.
      Heb er namelijk bijna nooit meer gespeeld en ook niet opgelet of ik voorheen wel pionts kreeg als ik daar speelde.
    • Varune
      Varune
      Silver
      Denk dat het probleem ligt bij het feit dat je of niet goed de promotie code van Pokerstrategy hebt gebruikt bij het aanmaken van je account op stars.
      Of je hebt bij stap 4 Hier niet goed je account naam van stars ingevuld.

Dat laatste valt te verhelpen met een ticket naar onze Support te sturen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ReckaH
      Zal wel is een mailtje sturen naar pokerstars of ik wel getrackt ben bij hun.
      Heb er namelijk bijna nooit meer gespeeld en ook niet opgelet of ik voorheen wel pionts kreeg als ik daar speelde.
      Hey ReckaH, als je 'information sharing' er niet tussen hebt staan, dan is je account nu iig niet goed getracked.

Het zou wel kunnen dat je in het verleden wel StrategyPoints hebt gehad, maar dat je account ondertussen untracked is door PokerStars. Dit doen ze bijv. als ze er achter komen dat iemand al eerder een account had. Zie dit topic.

Ik hoop dat dit in jouw geval niet zo is. Laat even weten wat de support van Stars je als reactie terugstuurt.
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Heb dus iets verkeerd gedaan bij de aanmelding volgens hun...
      Heb eerst een account aangemaakt en later pas de code ingevuld, toen ik storte.

Is niks meer aan te doen volgens pokerstars. Jammer maar helaas.....

Dan maar opzoek naar een andere room met een beetje volume op de sng's.

Bedankt voor jullie snelle reactie's, en de hulp.

Speel nu op pkr maar de sng's lopen niet zo snel vol zit soms gewoon 30 min tewachten schiet niet echt op.
      Verder lopen ze maar tot 3,45$ echt een beetje vol daarboven zit je gewoon 2 tot 3 uur tewachten tot dat die een keer begint niet echt +ev.