hoi hoi

• Marfjuhhh
      Marfjuhhh
      Bronze
      Hallo, nieuw op deze website.

Ik speel alleen op Pokerstars. Voornamelijk Multi-Table tournooien.
      Helaas zal ik altijd een basic blijven op de site, omdat mijn PS account al aangemaakt was voordat ik deze site leerde kennen.

En schijnbaar kan dat niet meer achteraf geregeld worden, en ik mag ook geen 2e account aanmaken van PS. Erg jammer allemaal hoe het in elkaar steekt, ik heb alle basic articles gelezen en ben ook tijdje bronze/silver geweest op deze site in 2009, na paar keer op FTP gespeeld te hebben.

Echter vindt ik pokerstars het leukst en speel altijd daar. Maar helaas kan ik mijn VPP's niet omzetten in Strategy points :-(

Desondanks,

hoi allemaal.
  • 3 antwoorden
    • macdonald7
      macdonald7
      Totaal
      Heey dat is idd heel vervelend, maar is er bij jou dan al aan je ps account een pokerstars account gelinkt want dat moet je namelijk apart doen. En als deze al aan een. Ander account gelinkt is kijk e hem reyracken maat weet niet precies hoe dat zit dat moet je ff aan een van de mods vragen ;)
    • Marfjuhhh
      Marfjuhhh
      Bronze
      mijn PS account is niet gelinkt aan deze of een andere site.
      Ik heb ooit een account gemaakt via http://www.pokerstars.net enz

Helaas, de mods van deze website zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor mij.
      Iets met contracten enzo, helaas. Misschien dat ik ooit mijn pokerstars account kan opzeggen en dat ik ooit een nieuwe kan maken, of misschien verzin ik nog wel iets anders.

bedankt voor de welkom
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Marfjuhhh,

Helaas kunnen wij bestaande accounts op PokerStars helaas niet retracken, De room staat dit namelijk niet toe. Maar er zijn nog genoeg andere manieren om StrategyPoints te krijgen. Op het moment zijn er door Full Tilt situatie namelijk op andere rooms enorm veel promoties waar je van kan profiteren. Daar zou je eens naar kunnen kijken.

Daarnaast zou je ook StrategyPoints kunnen verdienen als je slaagt voor onze quiz. Dan krijg je $50 Startkapitaal om je bankrol mee op te bouwen. En tenslotte kun je op 888poker en Poker770 een startkapitaaltje van respectievelijk $8 en $7.70 krijgen, als je daar via ons een account aanmaakt. En daarmee zou je dan ook StrategyPoints kunnen gaan verdienen. :)

Hopelijk heb je iets aan één van de genoemde opties.