NL4 A6o vanuit SB

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Te passief gespeeld?
      Kan ik hier nog callen op de river?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($1.96)
      UTG+1 ($4.02)
      MP1 ($4.13)
      MP2 ($4.57)
      CO ($0.46)
      BTN ($5.75)
      Sol4r (SB) ($4.49)
      BB ($1.34)

Pre-Flop: ($0.06, 8 players) Sol4r is SB A :spade: 6 :diamond:
      6 folds, Sol4r calls $0.02, BB checks

Flop: A :heart: 8 :diamond: 5 :club: ($0.08, 2 players)
      Sol4r checks, BB bets $0.06, Sol4r calls $0.06

Turn: 7 :spade: ($0.20, 2 players)
      Sol4r checks, BB bets $0.10, Sol4r calls $0.10

River: 6 :heart: ($0.40, 2 players)
      Sol4r checks, BB goes all-in $1.14
  • 7 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Nee, je beat alleen een bluf. Ik zou A6o hier preflop al folden. Je moet hem nu OOP spelen en áls je hit hit je top pair met een zwakke kicker zoals hier.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik oR of fold hier pre. Als ie tight is raise ik m zo en zo (fold to steal > 70%), als ie loose is fold ik omdat je OOP moeilijk speelt.

Op deze F zou ik gewoon betten om value uit een lager pair te krijgen en een easy fold op een raise te hebben. Verder wil je niet uit de hand gebluft worden en hem niet gratis zijn equity laten chasen.

As played kan ie tot de T wel zo en zou ik op de R op alles boven 1/2 pot al gaan folden. Nu hit je je 2pair maar zal zelden goed zijn. Als villian de straat niet heeft zal ie zijn geflopte 2pair niet meer zo groot betten (bijvoorbeeld A5 die je beat) dus hij heeft hier of de nuts of een bluf. Denk niet dat hij heel snel in deze spot zo groot zou bluffen. Als ie dat wel doet is dat mooi en speel je je volgende nuts hand op zo'n soort manier en fold je deze :)
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Preflop : raise hem daar in de SB, nu ga je sowieso een flopje zien als hij je niet direct van de hand af zet. Door te raisen kun je OOP toch nog initiatief pakken, of gelijk de pot op pakken.

Flop, turn : flop zou ik ook zeker uitbetten omdat je eigenlijk gewoon gelijk de pot op wilt pakken en vaak de beste hand hebt. as played prima.
      River : mhwa, ik vind dat je hier nog wel kan callen. De enigste handen waarmee villian 2x gaat barrelen waarmee hij een straight maakt op de river zijn 45 en 89 A5 en A9 . Daarnaast slaat zijn shove hier nergens op omdat jij zoveel zwakte hebt laten zien. Ik zie hem hier vaker two pair hebben en eigenlijk beetje not amused zijn dat er een grote kans is op een straight. Daarom zou ik hier wel callen. But let the handjudges judge it:D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Preflop moet je deze hand idd raisen of folden , OOP zonder initiatief speelt deze hand gewoon slecht.
      as played moet je de flop gewoon betten.
      as played kan je de turn nog zeker wel callen.
      Wat je op de river moet doen kan ik je zelf niet zeggen , dat is nu net het probleem met freeplaysituaties . Hij kan Ax hebben , en 2P , zowel slechtere als betere. Hij kan ook perfect een straight hebben met bv 89 ofzo. denk dat zowel call als fold kunnen op de river
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik zie hier kwa logische combo's:

Die jij beat:
      58, 9 combo's
      57, 9 combo's
      78, 9 combo's
      A5, 6 combo's

Totaal: 33 combo's

Die jou beaten:
      55, 3 combo's
      88, 3 combo's
      77, 3 combo's
      A8: 6 combo's
      A9: 8 combo's
      99, 6 combo's
      66, 1 combo

28 combo's

In principe zou je hierop gebaseerd in 54% vd gevallen goed moeten zijn op de R en je krijgt odds van 42,5%. Hierop gebaseerd kan een call. Maar eerlijk gezegt denk ik dat ie alleen die combo's shovt waar jij van verliest en heel mischien A5 als t echt een vis is. Maarja dan zou je dus 17,6% vd gevallen goed zitten. Okay soms zou ie wel eens kunnen bluffen maar ik denk dat je never nooit aan de 42,5% komt.

Hoe denk jij hier over yoshiwa?
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik had hem gefold.

Ik zie wel dat eht preflop gewoon al fout ging.

Ik ga vanavond weer twee sessies van 90 minuten spelen.
      Axo altijd oR dus vanuit SB in een SB vs BB situatie?

Bedankt voor de hand judgings en het meedenken iedereen.
      Ik heb echt het gevoel dat dit sterke leermomenten zijn waar ik echt iets mee kan.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Denk dat je combinaties wel goed zijn , maar probleem is dat je geen rekening houd met frequencies waarmee hij die line volgt. Zo zie ik hem bv een PP niet al te vaak betten op de flop.
      en dat hij enkel combos shovet die je niet beat hebt denk ik niet , hij een 2P ziet er zo sterk uit dat een lagere 2P ook een shove is hoor. Jij rept gewoon keihard een A war ie value uit wil :)