Nl4 Tt

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik callde de flop, omdat de kans vrij groot was op een standaard c-bet van viliain.
      Kan ik hier gewoon het beste folden op deze turn bet?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($3.90)
      UTG+1 ($2.34)
      Sol4r (MP1) ($4.14)
      MP2 ($5.77)
      CO ($3.51)
      BTN ($2.63)
      SB ($0.18)
      BB ($3.30)

Pre-Flop: ($0.06, 8 players) Sol4r is MP1 10 :club: 10 :heart:
      1 fold, UTG+1 raises to $0.16, Sol4r calls $0.16, 2 folds, BTN calls $0.16, 2 folds

Flop: 3 :spade: Q :heart: 3 :heart: ($0.54, 3 players)
      UTG+1 bets $0.40, Sol4r calls $0.40, BTN folds

Turn: 2 :diamond: ($1.34, 2 players)
      UTG+1 bets $1.34
  • 7 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Je callt hier meer om te setminen. Zou hem op de flop al folden.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Je callt hier meer om te setminen. Zou hem op de flop al folden.
      Ik call hem om te set minen, maar TT heeft natuurlijk ook nog wel showdown value.
      UTG zal toch ook vaak c-betten met een ongemaakte hand, toch?
      Callde de flop bet daarom ook met de bedoeling te floaten als hij op de turn naar me toe zou zou checken.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ja dat is waar, hij zal vaak ook missen. Alleen hij opent hier vanuit UTG en dat is meestal wel sterk (JJ+, AK) Weet verder niet wat voor speler het is.
      Wat doe je als er weer een overcard op de turn komt? Je kunt moeilijk valuebetten. Daarom fold ik hem op de flop al.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik call m pre. Weet niet of je enig idee over de openings range van de UTG hebt?

Stel het is JJ+/AK zoals EevQQ zegt, dan beaten 21 combo's jou en beat jij er 16. 43% vd keren sta je dus nog goed voor en heb je 6 outs tegen je. Dit is 24% maar jij hebt ook nog 8% dus zou je denk ik ongeveer in 20% vd gevallen ofzo nog ingehaald worden. Dus dan hou je nog zo'n 34,4% over. Denk dat 100% van zijn range hier HU cbet.

Je krijgt odds van 29,85% dat je voor moet staan om naar de T te gaan. Opzich kom je hier tegen deze range al aan en die range is super tight! Als je nog wat kleinere PP's/AQ aan toevoegt heb je helemaal een easy call.

Als ie de T bet zou ik wel folden omdat ze toch minder 2nd barrelen met air. Dus hier ook een fold. Als ze checken zou ik 1/2 pot betten omdat het er een beetje floaterig uitziet en je maybe een call van een lager PP/AK krijgt en dan de R behind kan checken.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop is zowieso fine natuurlijk.
      op de flop kan je ook gaan kijken naar hoevaak ie cbet en hoevaak ie de turn bet. SOmmige villains hebben 89%flopcbet en dan 15% turncbet , dan heb je obv een easy call. Maar zelfs tegen vrij gebalanceerde villains en unkowns kan je 1 straat callen , omdat je idd soms nog SDvalue zal hebben tegen hun lagere PP enzo.
      als hij dan plots potbet op de turn is het een easy fold. Wellpayed dus :)
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      preflop is zowieso fine natuurlijk.
      op de flop kan je ook gaan kijken naar hoevaak ie cbet en hoevaak ie de turn bet. SOmmige villains hebben 89%flopcbet en dan 15% turncbet , dan heb je obv een easy call. Maar zelfs tegen vrij gebalanceerde villains en unkowns kan je 1 straat callen , omdat je idd soms nog SDvalue zal hebben tegen hun lagere PP enzo.
      als hij dan plots potbet op de turn is het een easy fold. Wellpayed dus :)
      Thanks
      Leuk om te horen dat ik ook wel eens op één lijn zit met de judge :)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Nog even gekeken en je hebt idd 30% equity tegen die range. Had verwacht dat het veel minder was! Weer wat geleerd :)