Verstandig

• Annovic
      Annovic
      Bronze
      Hallo Gasten.
      Ik speel nu ong een weekje op Titan via het First Aid pakkage van Pokerstrategy, waarvoor veel dank.

Nu even een vraag over de VIP-Freerolls t.o.v. Titan Points incashen voor Geld

Wat is verstandig gasten ?

Mijn titan points inleveren voor money , of elke week 1500 punten investeren in de VIP-freerolls?

Want 4x 1500 TP is waard ong 40$.
      Hoe goed is het niveau van de spelers die dit toernooi spelen ?
      Veel Sit-outers
  • 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik heb zelf geen ervaring met de VIP-freerolls. Misschien zou je 1 of 2 toernooien kunnen proberen om te zien wat het niveau is en hoeveel actieve spelers er in zitten.

Bij Full Tilt Poker zijn de Ironman freerolls over het algemeen ook redelijk goed te doen. Uiteraard hangt het er ook een beetje vanaf of je zelf veel/graag toernooien speelt.

Als je liever cash speelt, dan is het inwisselen voor $ waarschijnlijk meer +EV, omdat je dan in plaats van het toernooi ook gewoon kunt cashgamen --> meer Titan Points verzamelen.
    • Annovic
      Annovic
      Bronze
      Hoi Lanfear,

Bedankt voor je reactie,

Ik ben meer een DON speler.
      Wat me goed afgaat op titan.

Ik denk dat ik gewoon een gokje waag met het toernooi, dankje
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Alvast succes :s_cool:

Laat ook even weten wat je ervaringen zijn, zodat andere spelers ook goed een afweging kunnen maken (en een veld vol sitouts kunnen slopen)
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      hey Annovic,

heb je die freeroll gespeeld?
      Ik zat zo een beetje in de zelfde situatie, ik heb nu de first aid bankroll vrijgespeeld en ik ben niet van plan nog verder te spelen op titan poker. Ik ga dus alles uitcashen en ik vroeg me dus af wat te doen met mijn titan points.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      heey,

kan iemand me misschien uitleggen hoe je nou eigenlijk moet uit cashen?
      Ik heb de engelse versie van titan de enige optie die ik kan vinden is withdraw?
      aangezien ik nog niet uit wil cashen maar het wel handig is om te weten hoor ik het graag.

mvg
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      withdraw = uitcashen :)