[AFGEWEZEN] Backing 0,50c 45/90man MTTs

• NilsAe
      NilsAe
      Bronze
      Hallo iedereen,
      ik ben NilsAe en speel al gedurende 2 jaar poker. Ik heb verschillende keren geprobeerd om een mooie bankroll uit te bouwen, maar jonge ziel als ik ben, haalde altijd mijn profits van het internet om er iets mee te kopen IRL.

Ik vind van mezelf dat ik een profitabele speler ben in de long run, maar zeker nog een pak leaks in mijn spel moet verhelpen.
      Met in het bijzonder dat ik erg tiltgevoelig ben als het even bergafwaarts gaat.

Ik zou het appreciëren mocht de community bijdragen aan deze arme studentenziel die online een bankroll wil uitbouwen. :f_love:

Wat ga je spelen?
      Ik zou graag bankroll uitbouwen door de 45/90man van 0,50c te spelen.
      Hierbij zou ik graag 75-100 buy-ins benutten.

Wat zijn de totale kosten?
      75*0,50c= 37,50$
      100*0,50c= 50,00$

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes?
      Ik zou graag voor de volle 100% gebacked worden

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Op 2 weken tijd zou ik genoeg winst moeten hebben verzameld om zelf de 0,50c's te kunnen uitgrinden en zo weer een bankroll uit te bouwen.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Het volledige backingbedrag wordt terugbetaald + 30% van evt. winst
      (Indien meerdere mensen backen wordt deze 30% onder het aantal backers verdeeld)

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken naar
      - NilsAe -> Pokerstars
      - mijn Moneybookers account

Uitbetalen kan ik via Pokerstars en/of Moneybookers

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):
      Ik heb al een talloze keren geprobeerd om een solide bankroll uit te bouwen en ik verkwis mijn geld enkel door hogere cashgames te gaan spelen doordat ik ga tilten. Ik heb cashgames nu dan ook volledig geband (via responsible gaming) uit mijn online pokercarriere.

Verder denk ik wel een redelijke edge te hebben, dankzij de talloze artikelen die ik reeds las, op de spelers op de 0,50c.
      Ik ben me verder aan het verdiepen in Donbartos' strategie omtrent SNG's.

Verder stel ik doelstellingen door een blogje te beginnen.

Overzicht stand van zaken:

Totaal te koop 100%.

Mod-edit Orodin: Echte naam verwijderd op verzoek van NilsAe.
  • 3 antwoorden
    • taifoen
      taifoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NilsAe
      Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes?
      Ik zou graag voor de volle 100% gebacked worden

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Het volledige backingbedrag wordt terugbetaald + 30% van evt. winst
      (Indien meerdere mensen backen wordt deze 30% onder het aantal backers verdeeld)
      Dus je geeft hoe dan ook het backingbedrag terug? Waarom zou je dan niet zelf storten? (Aangezien winst geen garantie is..)
    • NilsAe
      NilsAe
      Bronze
      Met 100buy-ins en een (verwachte) edge op de medespelers, draai ik in een periode van 2 weken wel winst, daar ben ik vrijwel zeker van. :s_biggrin:

Zelf storten doe ik niet meer (toch niet voor de komende maand), omdat het lastig voor me is om niet te gaan tilten als ik mijn eigen geld bergafwaarts zie gaan.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hey,

Helaas kunnen we deze backing niet goedkeuren. Je voldoet nog niet aan het minimale aantal posts, maar ook kun je geen 100% backing aanvragen. Het maximum is 50%.

Ik verplaats deze daarom ook naar afgewezen.