Nieuwkomer

• Rene25011987
      Rene25011987
      Bronze
      Goedemorgen allen,

Mijn naam is René en ik ben volledig nieuw op Pokerstrategy. Ik heb al enige ervaring met pokeren, maar deze site en zijn inhoud is volledig nieuw voor me. In ieder geval ben ik wel benieuwd naar alle mogelijkheden die de site biedt, waarbij het me natuurlijk voornamelijk gaat om het pokeren zelf!

Groet,

René
  • 6 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ha collega!

Nice to have ya!

Alleen jammer dat je m'n TAF-link niet hebt kunnen gebruiken. Na ja, is niet boeiend verder.

Weet je al waar je je startkapitaal laat storten? En wat je gaat spelen?

Cya @ lunch ofzo :P

Oro

EDIT: Peukje doen??
    • Rene25011987
      Rene25011987
      Bronze
      Hello!

Ja dat aanmaken van een nieuwe account heb ik nogal tricky voor mezelf gemaakt, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid Everest Poker worden (heb ik ooit al eens eerder een account gehad, maar verwijderd toen ik bij full tilt ging spelen) en anders William Hill. Maar goed dat is nog even afwachten.

Welke stakes kan ik nu het beste mee beginnen volgens jou?

Ik ben zelf dus ook net wezen roken, in ieder geval vanmiddag rond een uur of 3, half 4 weer, ik kom wel langs ;-)

Cheers!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Als je heel veel superslechte spelers wilt, moet je naar Everest gaan.

Maar de software van Everest is niet echt wat voor mij, mist een aantal belangrijke functies, dus wat dat betreft is William Hill een stuk beter.

Als je met je $50 startkapitaal gaat beginnen, speel dan allereerst de laagste stakes (Dus NL2 als je BSS speelt, NL5 als je MSS speelt, NL10 als je SSS speelt en als je SnG's gaat spelen zou ik met de $1 single table SnG's beginnen).

Zoek voor jezelf even uit welke variant je wilt gaan spelen en lees daar de basisartikelen even van door. Het bankrollmanagement dat daarbij hoort staat in die artikelen uitgelegd.

Suc6!
    • Rene25011987
      Rene25011987
      Bronze
      Thnx, en bedankt voor de info! Nu is het nog even wachten op mijn startkapitaal ;-)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rene25011987
      Thnx, en bedankt voor de info! Nu is het nog even wachten op mijn startkapitaal ;-)
      Hey Rene, welkom!

Leuk om een collega van Orodin erbij te zien. Binnenkort de rest van het bedrijf? ;)

Normaal gesproken staat het startkapitaal trouwens redelijk snel op je account en kun je gaan pokeren. En Orodin staat wel als je referrer in je account, dus met de TaF-Link is het toch goed gegaan. :)

Veel plezier en hou ons op de hoogte van je vorderingen!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Inderdaad, je staat erbij :) .

Nou flink spelen jongen... Go and earn me some cash! :D