nl4 AQ

• timowest
      timowest
      Bronze
      Hallo, dit is mijn eerste hand post

Cake Poker No-Limit Hold'em, $0.04 BB (9 handed) - Cake-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG ($3.20)
      Hero (UTG+1) ($2.94)
      MP1 ($1.06)
      MP2 ($3.16)
      MP3 ($1.58)
      CO ($1.80)
      Button ($2.23)
      SB ($5.08)
      BB ($1.87)

Preflop: Hero is UTG+1 with A, Q
      1 fold, Hero bets $0.18, 1 fold, MP2 calls $0.18, 2 folds, Button calls $0.18, 1 fold, BB calls $0.14

Flop: ($0.78) 7, A, J (4 players)
      BB checks, Hero bets $0.52, 2 folds, BB calls $0.52

Turn: ($1.82) 9 (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.22, BB calls $1.17 (All-In)

River: ($4.16) K (2 players, 1 all-in)

Total pot: $4.16 | Rake: $0.27

Wilden graag weten of ik deze hand goed gespeeld heb.
      als ik de hand fout gepost heb laat het dan even weten.
      alvast bedankt.
  • 2 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Welkom op het judgingsforum timowest!

Preflop : 4,5bb is wel erg groot. Ik zou hier standaard 4bb openen, dus naar 16 cent
      Flop : Bet maar wat groter, de kans dat als er 4 mensen op de flop zitten iemand een flushdraw of zoiets vast heeft is best wel groot, en uit die handen wil je value ( waarde ) halen door groot te betten. 3-way of heads-up zou je sizing hier wel goed zijn, maar hier zou ik wel naar ongeveer 0.65 of pot betten.
      Turn : de turnkaart is een beetje vervelend want je tegenstander zal hier heel vaak een Ax hand vast hebben of een draw,setje, two pair. Als je tegenstander een Ax hand vast heeft zijn de meest voorkomende handen die hij zal hebben zijn : KA,QA,JA,10A,9A.
      Je wint door de turn alleen nog van 10A, of een draw.
      Daarom zou ik hier op de turn behind checken, omdat je zo ook je tegenstanders zwakkere handen in zijn range houd. ( Alle sterke handen zouden namelijk nooit folden op je turn bet )

Omdat jij hier checkt op de turn is de kans vrij groot dat je tegenstander gaat proberen te bluffen met een slechtere hand ( of hij denkt dat hij de beste hand heeft ) en kun je mooi callen op de river.

Dus door te checken op de turn zorg je dat je niet alleen maar door betere handen all in gaat zitten op de showdown:)

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag, en een echte handjudge zal de hand ook nog beoordelen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wat killBZ zegt is allemaal zeer goed geargumenteerd.
      Op de turn is het wel close hoor , want sommige mensen kunnen hier nog draws hebben / slechtere Ax handen , maar je weet het gewoon niet.
      En bij een multiway pot kan je dan beter potcontrol gaan spelen gezien de ranges toch iets sterker zullen zijn.
      Als hij shipt op een niet-suited river is het moeilijk maar heb je wel een call denk ik :)