Nl10-Sh Kk

• NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      6 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG boder ($10.95)
      UTG+1 golfmstr5 ($3.65)
      CO Jooballin ($10.00)
      BTN Hero ($10.40)
      SB very80 ($11.90)
      BB MX171 ($7.85)

Pre-flop: ($0.15, 6 players) Hero is BTN K:heart: K:spade:
      boder raises to $0.40, 2 folds, Hero raises to $0.90, 2 folds, boder calls $0.50

Flop: Q:heart: Q:club: 7:heart: ($1.95, 2 players)
      boder checks, Hero bets $1.30, boder raises to $3, Hero calls $1.70

Turn: T:club: ($7.95, 2 players)
      boder checks, Hero checks

River: 9:diamond: ($7.95, 2 players)
      boder checks, Hero checks

Final Pot: $7.95

Op de flop word ik gecheckraised, dat schrik mij heel erg af omdat er veel Qs in zijn range liggen. Toch call ik omdat mijn Kings hier ook vaak nog goed zijn, en mensen op NL10 doen dit soort dingen vaker zonder echt sterke hand. Op de turn en river check ik behind omdat ik niet weer gecheckraised wil worden, en ik wil hier eigenlijk niet voor stacks spelen.

is mijn call op de flop goed, of moet ik hier folden? en moet ik de river alsnog valuebetten?
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      flopbet kan zeker wel. maar op nog een bet op de turn moet je waarschijnlijk folden.

vind de checkbehinds goed, allerlei rare straightdraws zijn hier complete. en je haalt waarschijnlijk geen value meer uit gemiste flushdraws waar ik hem zo gezien zijn line opzet.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Kings zou ik preflop iets meer 3betten naar 3x zijn raise.
      Of hij die queen heeft weet ik niet, is het een donk dan waarschijnlijk niet denk ik want zij check/minraisen vaak hun sterke handen.
      Maar inderdaad tegen bet op de turn moet je folden, check beginds zijn goed.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      3-bet mag ongeveer ~1,2$ zijn preflop. Jen hand is te sterk op de flop om te folden, dus call kijk hoe het vanaf daar loopt.
      Ik hou wel van de turn check behind omdat dit een way ahead/way behind situatie is. Nadat hij ook de river checkt heb je bijna altijd de beste hand. Ik zou de river valuebetten voor ongeveer 1/2 a 2/3 pot.