AJ vs vis

• 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Speler is een vis, Welke range schatten jullie hem hier?, En hoe zou ik deze kunnen spelen?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG nnooeennee ($14.71)
      UTG+1 3betme4free ($10)
      MP1 whitecorax ($10)
      MP2 LC86 ($12.32)
      CO shmekdaAE ($3)
      BTN Bensko ($10)
      SB venzer85 ($6.33)
      BB Illubay ($10.95)

Pre-Flop: ($0.15, 8 players) 3betme4free is UTG+1 J:spade: A:spade:
      1 fold, 3betme4free raises to $0.40, whitecorax calls $0.40, 5 folds

Flop: K:club: A:heart: 2:club: ($0.95, 2 players)
      3betme4free bets $0.70, whitecorax raises to $2.30, 3betme4free calls $1.60

Turn: 9:heart: ($5.55, 2 players)
      3betme4free checks, whitecorax bets $7.30

Final Pot: $12.85
  • 3 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Moeilijk te zeggen wat ie heeft. T kan AT zijn, AQ, 22, FD of een spew.

Wat is zn AF?

Als ie passief is en zn draws niet raist kan je denk ik beter meteen folden. Hij denkt dan een goede hand te hebben en zal vaak 2nd barrelen, ookal sta je incidenteel op AT voor. Denk dat ie je dan gewoon vaak crushed heeft.

Als ie veel cbets raist zou ik m callen als ie niet veel 2nd barrelt. Als ie dat wel doet wordt het wel weer moeilijk omdat je dan wel duur moet gaan blufcatchen maar als ie agro genoeg is kan t nog wel denk ik. Als ie weinig 2nd barrelt kan je callen om op de T te ch/folden.

Als ie compleet unknown is buiten het feit om dat t een fish is dan zou ik denk ik callen en de T ch/folden. Hij kan dan wel een FD hebben maar hij moet al wel agro zijn om die line aan te nemen over 2 streets (ahoewel ik die line wel met een FD aanneem). Meestal pakken ze toch wel de freecard op de T.
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Hmm thanks, Ik zette hem hier op Ax of een Axs waardoor ik toch broke ging, Achteraf nu ik al deze line's etc zie weet ik dat het een fold was, Hij had overigens AJs
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Vind deze best lastig om zo te judgen. Er hangt veel af van hoe hij draws speelt , hoe aggro hij is , welke history jullie hebben. Probleem is dat je OOP zit , en je hand weinig zal improven. Eigenlijk moet je op de flop al beslissen wat je plan is , want op de turn is de pot al zo groot dat je daar eigenlijk altijd een shove kan verwachten , of tenminste een comittende bet , en je zit OOP. Vandaar dat ik hier tegen een unknown zou folden , omdat hier broke gaan tegen een unkown geen optie is. Maar met history en stats kan het anders :)