NL5 QTs

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik (semi)bluf bijna nooit, maar ik vond callen ook niet zo'n goede optie..
      Zat helaas tegen een hogere FD aan.

Hoe hadden jullie dit gespeeld?

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      MP1:
      $1.68
      MP2:
      $2.01
      MP3:
      $6.26
      CO (Hero):
      $5.00
      BU:
      $4.10
      SB:
      $3.95
      BB:
      $3.63

Preflop: Hero is CO with T, Q.
      MP1 folds, MP2 calls $0.05, MP3 folds, Hero calls $0.05, BU calls $0.05, SB calls $0.03, BB checks.

Flop: ($0.25) J, 4, A (5 players)
      SB checks, BB bets $0.15, MP2 folds, Hero raises to $0.45, BU folds, SB folds, BB calls $0.30.

Turn: ($1.15) 3 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.75, BB calls $0.75.

River: ($2.65) 9 (2 players)
      BB bets $0.60, Hero calls $0.60.

Final Pot: $3.85.
      Results follow:

BB shows a flush, ace high(7 A).
      Hero shows a flush, queen high(T Q).

BB wins with a flush, ace high(7 A).
  • 3 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Hier is een call duidelijk beter. Hij bet 5-way wat enorm sterk is en vaak zal je achter liggen. Je krijgt goede odds omdat je zeker nog wel implied odds kan verwachten en mooi in positie zit tegen hem waardoor je IO makkelijk haalbaar zijn bij een hit. Als je slechts callt heb je nog de kans dat er meer mensen callen die jou mogelijk uit gaan betalen bij een hit, dus nog meer IO.
      Door je raise laat je nu zwakkere draws folden en isoleer je jezelf tegen een erg sterke range. Veder loop je het risico ge3bet te worden en te moeten folden.

Op de T ch ik liever behind omdat ik verwacht dat je tegen deze vis weinig FE gaat hebben, en een ch/r wil je helemaal niet zien. Maar het liefst zou ik deze spot vermijden.

Op de R hit je dan en donkt villian klein. Ik zou hier hem AI zetten. Je hit wat je wilt hitten en je kan nu niet ineens ervan uitgaan dat ie A/K high flush heeft. Zijn play ziet er wel uit als een FD maar t kan ook netzogoed een slecht beschermde set zijn door de vis/2pair oid of een lagere flush.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      vind koen zijn optie goed , maar je flopactie kan prima volgens mij.
      Op de turn heb je echter geen reden om door te betten.
      Hij zal bijna niks folden van zijn calling range , je kan gewoon behind checken en kijken of je draw ergens aankomt .
      hoe je op de river niet raised snap ik niet. Je hit iets dat zogoed als de nuts is , hij kan easy Ax hebben , en het lijkt een blockbet van vllain , gewoon raise-call als hij shipt. ZOu je raise niet te groot maken zodat Ax je nog callt.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Nu ik deze hand terug zie snap ik mijn call op de river ook niet. Turn hebben jullie gelijk in, had moeten checken.
      Bedankt allebei!