Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Minraises vraagje

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Minraises dacht ik eerst dat het 2x jouw bet moest zijn.

Nu merk ik dat je ook preflop minder kan minraisen. Geloof 1,5x je bet ofzo. Welk % is dit precies?

Op de F is het dan wel altijd minimaal 2x ongeacht hoeveel je bet of is dit 47%?
  • 3 antwoorden
    • lellebel
      lellebel
      Bronze
      Een minraise is zo groot als de raise waar je overheen gaat.
      Als iemand open raised naar 3bb, moet je bijvoorbeeld minimaal ook met 2bb raisen.
      Als je raist maak je er dus minimaal 5bb van.

Hoe wordt je platinum zonder dit te weten eigenlijk? :D
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door lellebel
      Een minraise is zo groot als de raise waar je overheen gaat.
      Als iemand open raised naar 3bb, moet je bijvoorbeeld minimaal ook met 2bb raisen.
      Als je raist maak je er dus minimaal 5bb van.

Hoe wordt je platinum zonder dit te weten eigenlijk? :D
      puur knudde geluk ;)

Is idd erg logisch. KWam ff in de war omdat we met homegames altijd minimaal het dubbele van elke inzet deden, dus als iemand 3BB raist pre moest degene erna het 6 maken. Maar das dus maar 5 dan omdat je maar 2 raist in principe.
      Maar gebruik nooit minraises dus nooit zo'n aandacht aan geschonken. Vroeg t nu alleen ff af met t maken van mn berekeningen postflop met draws, of minder raisen de 2x de bet ook kon leek me al niet maar was ff confused :P

Dus t kan dan 3 --> 9 --> 15 gaan :P
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Haha, nice :P