.15/.30 Fr Aa

• zvl
      zvl
      Silver
      Known players:
      Position:
      Stack
      UTG+2:
      $10,10
      Hero:
      $7,35
      BU:
      $4,38

0,15/0,3 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A:heart: , A:diamond:
      2 folds, UTG+2 calls, MP1 folds, Hero raises, 2 folds, BU calls, SB folds, BB calls, UTG+2 3-bets, Hero caps, BU calls, BB folds, UTG+2 calls.

Flop: (14,47 SB) 3:diamond: , 7:club: , 5:heart: (3 players)
      UTG+2 bets, Hero raises, BU calls, UTG+2 3-bets, Hero caps, BU calls, UTG+2 calls.

Turn: (13,23 BB) Q:spade: (3 players)
      UTG+2 bets, Hero calls, BU calls.

River: (16,23 BB) T:spade: (3 players)
      UTG+2 bets, Hero calls, BU folds.

Final Pot: 18,23 BB

Results follow:
      Hero shows een pair azen (Ah Ad)
      UTG+2 shows three of a kind, tienen (Tc Td)

UTG+2 wins with three of a kind, tienen (Tc Td)

Had ik dit kunnen vermijden?
  • 3 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Hij suckt uit op de river..., hoe kan je dat nu ooit vermijden ;) . Gezien de preflop actie zou ik op de flop ook zeker cappen in een multiway pot, UTG+2 heeft waarschijnlijk niet gehit op zo'n laag board. De turn kunt ge mss nog wel eens raisen tegen KK, JJ, TT en AQ. Enige hand dat ik hier bij UTG+2 schrik voor heb is QQ. Als hij dan 3-bet zou ik wel downcallen.

Je kan het resultaat best verbergen, nu is het moeilijker om de hand goed te beoordelen.
    • zvl
      zvl
      Silver
      Bedankt SeaJaws, maar je begrijpt dat ik hier ook wil laten zien dat het een suckout is, en of ik die alsnog had kunnen vermijden.
      Gezien zijn pre- en flopactie denk ik dat hij QQ, KK, AA of AK heeft.
      Flop is uitstekend voor mij in dat opzicht.
      Op de turn ben ik inderdaad bang dat hij een set compleet heeft. Daarom call ik ook gewoon down op turn en river.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Na de preflop actie zou ik inderdaad ook de flop cappen zoals SeaJaws zegt. De turn moet je eigenlijk ook raisen omdat alleen QQ je verslaat, tegen de rest moet je raisen voor value. Na een 3-bet zou ik dan ook downcallen omdat hij dan redelijk vaak QQ heeft.

Zulke dingen kun je niet vermijden, gewoon ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk bets erin krijgt wanneer je voor ligt en op de lange termijn win je :)