NL5: KQo

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (10 handed)

Known players:
      UTG2:
      $4.95
      MP1:
      $5.50
      MP2:
      $4.64
      MP3:
      $1.67
      CO (Hero):
      $4.12
      BU:
      $1.35
      SB:
      $4.95
      BB:
      $2.87
      UTG:
      $1.80
      UTG1:
      $6.55

Preflop: Hero is CO with K, Q.
      3 folds, MP1 calls $0.05, 2 folds, Hero calls $0.05, 2 folds, BB checks.

Flop: ($0.18) Q, 3, 2 (3 players)
      BB checks, MP1 bets $0.05, Hero calls $0.05, BB folds.

Turn: ($0.28) K (2 players)
      MP1 bets $0.05, Hero raises to $0.43, MP1 raises to $1.57, Hero raises to $4.02, MP1 raises to $5.45.

River: ($9.7) 2 (2 players)

Final Pot: $9.7.

Results follow: Hero shows two pairs, kings and queens(K Q). MP1 shows two pairs, aces and twos(A A). MP1 wins with two pairs, aces and twos(A A).

Hoi, alvast bedankt om mijn hand te beoordelen. Ik maak de call preflop omdat de villan een super vis is die zowat alle handen meespeelt. In de 50 handen dat ik aan die tafel zat had hij al 2 keer ingekocht en zijn stats waren 72/47/inf/inf (Vpip/pfr/agg F/c bet). Maak ik hier de fout door de shoven op de turn?
  • 3 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Preflop kan je hem beter isoleren naar 5BB omdat hij toch teveel handen speelt en jij met KQ op zijn range voorstaat en positie hebt.

Maargoed as played.

Op de flop hit je TPGK en moet je zijn 1BB bet hier raisen. Er zijn veel draws mogelijk en hij zal jou vaak met slechter betalen of te duur drawen. Geef hem slechte odds en bet gewoon potsize, 33 cent.
      Nu call je slechts. De T krijg je top 2, hier moet je weer potsize raisen, 43 cent dus dat doe je goed. Nu raist hij jou en hij kan veel slechtere handen als de nuts zien omdat jij ook zo passief gespeeld hebt. Ik zou hier dan ook broke gaan, als ie 22/33/QQ/KK/AA speelt is dat pech en heeft ie ze ook super slecht gespeeld.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      En een note maken dat hij azen limpt :P
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Preflop kan je hem beter isoleren naar 5BB omdat hij toch teveel handen speelt en jij met KQ op zijn range voorstaat en positie hebt.

Maargoed as played.

Op de flop hit je TPGK en moet je zijn 1BB bet hier raisen. Er zijn veel draws mogelijk en hij zal jou vaak met slechter betalen of te duur drawen. Geef hem slechte odds en bet gewoon potsize, 33 cent.
      Nu call je slechts. De T krijg je top 2, hier moet je weer potsize raisen, 43 cent dus dat doe je goed. Nu raist hij jou en hij kan veel slechtere handen als de nuts zien omdat jij ook zo passief gespeeld hebt. Ik zou hier dan ook broke gaan, als ie 22/33/QQ/KK/AA speelt is dat pech en heeft ie ze ook super slecht gespeeld.
      wat cowboy zegt klopt helemaal :)
      goed dat je deze hand gepost hebt dus , nu leer je er wat uit :)