Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

bonus

• almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      kreeg zonet bij het inloggen een bericht dat ik 38 dollar gewonnen heb dus ik ga na promoties en ik zie dat ik 6 dagen heb om 228 party te verdienen om de bonus vrij te spelen. dit zal mij vooral lukken op de lage limieten en er momenteel een andere bonus actief is. :O
  • 8 antwoorden
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Weet niet of het helpt, maar je kunt je andere bonus pauzeren en de $38 bonus activeren voor de komende 6 dagen.
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
      Weet niet of het helpt, maar je kunt je andere bonus pauzeren en de $38 bonus activeren voor de komende 6 dagen.
      ja heb het ook gezien bedankt maar ik volg de strategie van hier dus speel ik de limieten 0.02-0.04 en op 4 tafels tegelijk en ben nu al 3 uur bezig en kzit aan 10 party points, vind da echt geen leuk systeem :-)
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      idd ben ook net begonnen aan een 50 dollar bonus en na een paar uur 6 tafels 6 max spelen op NL 4 was ik ook zwaar teleurgesteld toen ik maar 12 punten had verzameld.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      idd ben ook net begonnen aan een 50 dollar bonus en na een paar uur 6 tafels 6 max spelen op NL 4 was ik ook zwaar teleurgesteld toen ik maar 12 punten had verzameld.
      Je kan het ook anders bekijken. Des te minder punten je hebt verzameld, des te minder rake heb je betaald.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Je kan het ook anders bekijken. Des te minder punten je hebt verzameld, des te minder rake heb je betaald.

goed gezien, altijd positief denken ;)
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Mja het leek me toch wel algemeen bekend dat partypoker het kutste vip schema ooit heeft.

Maar kan niet klagen, heb in 2 jaar tijd al 2 brieven thuis gehad met een no deposit bonus en 2 mail overs een 40$ bonus die ik kon vrijspelen en nog eens een no deposit bonus. ^^
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Mja het leek me toch wel algemeen bekend dat partypoker het kutste vip schema ooit heeft.
      :s_confused:
      Ik denk dat je met de verschillende promoties bij PartyPoker en de PartyPoints een stuk meer value haalt dan bijvoorbeeld met een bronze/silverstar status bij PokerStars, waar je naast de FPP bijna nooit een (reload)-bonus krijgt.
    • almeraldo
      almeraldo
      Bronze
      ja da denk ik ook wel, het is een dubbeltje op zijn kantje denk ik :)