PokerstarsBE

• ImAFishDude
      ImAFishDude
      Basic
      Hallo

Ik ben nieuw op deze website, maar speel wel al een tijdje op Pokerstars.

Maar sinds enkele maanden geleden is er een nieuwe software uit voor België, PokerstarsBE. In deze software kun je enkel tegen andere belgische spelers spelen, maar de toernooien zijn nog steeds internationaal.

Nu zijn er dus elke dag misshien maar (max.!) 10 cashgames aan de gang die je kan spelen, en dus geen uitgebreide keuze van limieten.

Nu ik de artikelen over Bankrollmanagement aan het lezen was, zag ik dat de limieten die ze aanraden om op te beginnen niet eens mogelijk zijn om te spelen.

Bijna de enige limiet in cashgames die beschikbaar is is $0.05/$0.10.

Is het beter dat ik naar een andere room ga of gewoon dan de toernooien leen spelen?

Mvg;
      ImAFishDude :f_biggrin:
  • 7 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      ik zou je aanraden voorlopig op een andere room te spelen. PokerstarsBE is een echte ramp voor alle cashgamers...
      Een ander nadeel van pokerstarsBE is dat er onder geen enkele vorm cashbonusen te verdienen vallen X(
    • NIVEKii
      NIVEKii
      Gold
      Een keer dat alle Belgen naar deze software worden gezet zal het verkeer wel serieus boomen denk ik, maar tot dan zit je inderdaad met heel weinig cashgame spelers :(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi ImAFishDude,

Welkom op het forum.

De cashgames zijn inderdaad niet heel druk bij PokerStars.be momenteel. Wanneer je geen goed BRM kunt hanteren, dan zou je inderdaad wel moeten overwegen om eens rond te kijken voor misschien een andere pokerroom. Zo zou je bijvoorbeeld (deels) bij PartyPoker kunnen spelen, daar is op alle limieten genoeg verkeer en is het BRM geen enkel probleem.

Kijk voor het kiezen van een room ook even door onze nieuwssectie met promoties, om te zien of er nog iets bijzit wat voor jou misschien interessant is. Bijvoorbeeld de $10.000 depositors freeroll bij Betfair

groetjes
    • Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Je kan hier ergens op het forum een link vinden om de installer van pokerstars.com te downloaden, op deze manier kan je pokerstars.be omzeilen en op pokerstars.com blijven spelen tot/als ze de switch maken.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Maar als belg kun je geen nieuw account meer maken op de .com client.
      Alle nieuwe spelers van pokerstars uit België zijn verplicht op de .be client te spelen.
    • Steamless
      Steamless
      Bronze
      Ik heb net hetzelfde voor. Vorige week Pokerstars geïnstalleerd en bleek dat er bijna geen tafels open waren. Toen viel het me op dat het de Belgische versie was. Ik speel dus niet op PS omdat er geen tafels op NL2 zijn.
      Wat je wel kan doen is MTT's spelen. Indien je je geld convert van € naar $ zijn er toch heel wat beschikbaar.
      Ik wacht allesinds tot er meer tafels in de cash games beschikbaar zijn.

Succes!
    • Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Maar als belg kun je geen nieuw account meer maken op de .com client.
      Alle nieuwe spelers van pokerstars uit België zijn verplicht op de .be client te spelen.
      True, maar in zijn post staat dat hij al een tijdje op pokerstars speelt dus kan hij wel gewoon op zijn oude login inloggen op pokerstars.com