$10.000 depositors freeroll bij betfair

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Maak een storting en verdien tenminste 1 StrategyPoint voor 24 juli om deel te mogen nemen aan onze exclusieve depositors freeroll! Bovenop de $10.000 prijzenpot maak jij dan ook kans op een van de vijf tickets voor het ChampionChip $200.000 toernooi.

Freeroll details
      • Naam: PS $10.000 depositors Freeroll
      • Aanvang freeroll: 27 juli, 19:00 uur
      • Aanvang registratie: 27 juli, 16:00 uur
      • Prijzenpot: $10.000

Let op: Alle spelers die in aanmerking komen voor de freeroll zullen tenminste 24 uur voor aanvang een toegangsticket ontvangen.

Hoe kan ik deelnemen?

1. Je hebt een Betfair Poker account nodig, die aangemaakt is via PokerStrategy.com. Als je nog geen Betfair Poker account hebt, kun je die hier aanmaken.
      2. Stort minimaal $20 en verdien tenminste 1 StrategyPoint op Betfair Poker tussen 13 juli 2:00 uur en 25 juli 1:59 uur.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de Betfair Poker lobby en ga naar Scheduled Tournaments.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet enkel gemaakt worden tussen 13 juli 2:00 uur en 25 juli 1:59 uur.

5 tickets voor de ChampionChip $200.000 voor deelnemers aan de freeroll
      Doe mee aan onze exclusieve freeroll en je wordt automatisch meegenomen in onze raffle. Daar worden vijf tickets voor de ChampionChip $200.000 weggegeven. Hier vind je alle informatie over de raffle:

Wanneer wordt de raffle gehouden? De raffle wordt vlak na het einde van de freeroll gehouden.

Hoe doe ik mee aan de raffle? Het enige wat je hoeft te doen is deelnemen aan de exclusieve freeroll op 27 juli 19:00 uur.

Wat valt er te winnen met deze raffle? Er zijn vijf tickets te winnen, ieder ticket is $190+$10 waard. Deze tickets zijn 90 dagen geldig en kunnen worden gebruikt als buy-in voor ieder ChampionChip $200.000 toernooi dat wordt gehouden in die periode. Deze toernooien worden elke zondag om 18:00 uur gehouden.

Hoe weet ik of ik gewonnen heb? De resultaten van de raffle worden gepubliceerd op ons forum. De winnaars worden ook persoonlijk gecontacteerd door onze klantenservice.

• 4 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Even stomme vraag:

Ik speel sinds een tijdje bij bwin.
      Is dat nou hetzelfde als btfair?
      Ziet er wel hetzelfde uit.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey solar,

Betfair, bwin en EuroPoker maken allen deel uit van hetzelfde netwerk, het Ongame netwerk.

Hun software ziet er dus vergelijkbaar uit (vaak alleen kleine verschillen in layout). De belangrijkste overeenkomst, is dat je bij deze pokerrooms met een gezamelijke spelerspool speelt. Wanneer jij op Betfair speelt, speel je dus ook tegen spelers die via bwin spelen.

Mocht je dus een account aanmaken bij Betfair voor de freeroll, dan blijf je gewoon tegen dezelfde spelers spelen als die waar je nu tegen speelt :s_cool:
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ok, dat is wel apart.

Maar kan ik ook op betfair spelen met mijn bwin account en bankroll?
      Of moet ik een nieuwe aanmaken (en storten)?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je moet inderdaad wel een nieuwe account hebben. Het zijn namelijk gewoon verschillende pokerrooms, maar ze delen hun netwerk zodat je meer spelers tegelijk hebt om tegen te spelen.