Nieuwe promotie bij Moneybookers: ontvang cashback + VIP-status!

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Wat kan ik krijgen?

• 1% cashback: registreer je nu voor deze promotie via onze tracking link en ontvang 1% cashback op jouw stortingen bij Moneybookers voor 21 augustus.
      • 1% cashback + VIP-status: registreer je nu voor deze promotie via onze tracking link en stort minstens €2.000 voor 21 augustus.

Registreer je nu

Belangrijk: Deze promotie is beschikbaar voor zowel nieuwe als bestaande houders van een Moneybookers-account.

Wat zijn de voordelen van VIP worden bij Moneybookers?

• Geen limieten op uitgaande transacties - boek zoveel geld over als jij wilt.
      • Hogere creditcardlimieten - meer vrijheid om geld te storten.
      • Gratis stortingen & afhalingen - geen onkosten wanneer je geld stuurt en ontvangt van en naar jouw account.
      • Lagere wisselkoersen - profiteer van speciale tarieven dankzij jouw VIP-status.
      • Persoonlijke VIP-account manager - geniet van een VIP-service op maat die je helpt met alles wat je nodig hebt.
      • Gratis security token - verhoog de veiligheid van jouw account, gratis.
      • Speciale events & promoties - toernooien, cashbackpromoties, bonussen en nog veel meer.
      • De VIP-loyalty club (enkel op uitnodiging) - krijg toegang tot een exclusieve hoeveelheid beloningen en voordelen.

Waarom is deze aanbieding zo speciaal?

Normaal gezien moet je €5.000 storten om VIP te worden. Maar speciaal voor deze promotie is het stortingsbedrag verlaagd tot €2.000.

Registreer je nu voor de Moneybookers promotie
  • 22 antwoorden
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Belangrijk: Deze promotie is beschikbaar voor zowel nieuwe als bestaande houders van een Moneybookers-account.
      En hoe kunnen bestaande houders deelnemen aan deze promotie?
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Ik heb een mail gekregen met een linkje erin. Was vrij easy peasy.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik zie net dat deze actie verlengd is. Twee vragen:

- Geldt de VIP-status voor een bepaalde termijn (bijvoorbeeld een jaar of zolang er een x-bedrag op de rekening staat)?
      - Als ik die $2000,- stort en ik haal die er na het einde van de actie weer vanaf, raak ik de VIP-status dan weer kwijt?
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Ik kan mis zijn, maar volgens mij moet je 2000€ transfereren naar een poker/wed-site. (Hoeveel geld erop je MB blijft staan is niet belangrijk.)

Normaal gezien is dit 5000€/maand. Dus indien de promotie is afgelopen zal je terug 5000€/maand moeten overzetten van MB naar poker/wed-site om vip te kunnen blijven.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Na de info op de Moneybookers site nog eens goed doorgelezen te hebben denk ik dat je gelijk hebt.

Sowieso maakte ik een typo door $ neer te zetten i.p.v. € (komt door al dat spelen in dollars). Daarnaast staat er 'transact' en niet deposit. En de V.I.P. status is inderdaad voor een maand.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Na de info op de Moneybookers site nog eens goed doorgelezen te hebben denk ik dat je gelijk hebt.

Sowieso maakte ik een typo door $ neer te zetten i.p.v. € (komt door al dat spelen in dollars). Daarnaast staat er 'transact' en niet deposit. En de V.I.P. status is inderdaad voor een maand.
      Ik heb het ook even nagezocht. Het gaat idd om transactie naar een pokerroom toe.

De duur van de promotie is echter nog niet precies bekend. Op ons Engelse forum heeft MoneyBookers ook een forumaccount en die vertelden in de thread daar dat ze deze informatie snel zullen terugkoppelen.

Hello,

How long will the VIP status stay? Any requirements for the VIP status to stay?

Best regards.

We will let you know details about this soon.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Telt afhalen van een pokerroom en storten op een andere room dan ook, of moet het geld echt eerst via een andere manier binnenkomen op je MB ?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      dit ware wel handig geweest als dit in het begin al duidelijk was
      deze maand best wat monies versluisd .
      en nu staat er bijna niks meer op men MB:(
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Voor zover ik het begrijp telt het afhalen van een pokerroom niet mee. Maar als je vervolgens weer een storting maakt naar een room telt die storting wel mee. Hier staan de volledige Terms en Conditions trouwens, en daar staan de rooms waarvoor de cashback niet geldt. Ook wel handig om te weten. :)

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      dit ware wel handig geweest als dit in het begin al duidelijk was
      deze maand best wat monies versluisd .
      en nu staat er bijna niks meer op men MB:(
      Ben ik met je eens. Ik was ook verbaasd dat niet alle info beschikbaar is. X(
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      snap het toch niet helemaal , deposit-withdraw-deposit-withdraw-enz kan blijkbaar prima , kan toch niet?
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      snap het toch niet helemaal , deposit-withdraw-deposit-withdraw-enz kan blijkbaar prima , kan toch niet?
      Waarom zou dat niet kunnen? Je kan wsl toch niet storten en direct withdrawen zonder te spelen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      aka gratis geld maken???
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Als je 100k deposit van MB naar PS, gaat PS toch nooit toelaten dat je die 100k direct terug naar je MB sluist. Je moet toch een bepaald aantal rake genereren om te kunnen withdrawen.

En mocht het toch toegelaten worden dan kan je idd spreken van gratis geld.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik was er een tijd terug bij toeval al opgekomen, volgens mij via facebook ofzo. (Iig wel handig om veel poker gerelateerde twitter/facebook/etc te volgen) Toen dus al meteen aangemeld, maar dus voor de periode July 18th 2011, to 23:59h GMT August 21st 2011. En nu is het dus verlengd t/m 10 September, dus weer opnieuw aangemeld. Maar voorlopig nog geen ene rode cent gezien. Neteller had dit ook al eens. Maar ik vind beide maar zeer lastig nakijken vooral MB waar je niet alles terug kunt zien.

Zo en die 3 security enhancemtents van Neteller zijn irritant, eerst al die security code verplicht moeten veranderen. En nu dit ook nog eens keer, en wachtwoord. Nu moet ik 3 geheime vragen uitkiezen en je mag de oude niet hergebruiken en je kunt uit 9 kiezen. En al weer die security id resetten. Hebben ze daar een hackpoging gehad ofzo, wat ze ons gewoon niet meedelen ? (Mij verbaast niks meer sinds Black Friday :P ) Eerst dus alleen dit maar nu voor mij zelfs me wachtwoord ook maar en veiligheidsvragen: http://blog.neteller.com/update-secure-id/ Neteller app doet het nu ook weer voor mij, kreeg eerst iets van een unkown error ofzo met inloggen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      kan iemand es posten wat nu uiteindelijk als een 'geldige' transactie wordt gezien?
      al deze onduidelijkheid is beetje vervelend:)
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Uit de terms and conditions haal ik dit:

3.4 An eligible transaction is each payment you make from the day that you participate to the promotion (the “Participation Date”), not earlier than 0:00h GMT July 18th 2011, to 23:59h GMT August 21st 2011, (the “Eligibility Period”) to merchants registered with Moneybookers.

3.5 You will not earn cashback on other transactions, such as person-to-person payments, uploads or withdrawals. If you are unsure whether the merchant you are intending to send the money to qualifies as a merchant to which this promotional offer applies, please contact customer service at cashback@moneybookers.com. Please be aware that the amount you can send to merchants will depend on your verification status and spending limits imposed on your account. Please see your account details for methods to raise the spending limits or the VIP Team at cashback@moneybookers.com.

Dus:

- Alleen stortingen naar pokerrooms zijn eligible transactions (o.a. uploads tellen niet)
      - De actieperiode is nu dus uitgesteld, dus die 21e augustus is niet meer van toepassing
      - Overboekingen naar sommige merchants zijn uitgesloten, die lijst kun je hier terugvinden

Ik ga proberen nog meer concrete info voor je te vinden over de 'eligible' transactions en hoe het bijvoorbeeld zit met geld storten op een pokerroom en het er weer terug afhalen. :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze

Ik ga proberen nog meer concrete info voor je te vinden over de 'eligible' transactions en hoe het bijvoorbeeld zit met geld storten op een pokerroom en het er weer terug afhalen. :)
      dankje :heart:
    • Arjon
      Arjon
      Bronze

dankje :heart:
      Helaas nog geen update so far, ook niet op het Engelse forum. Uiteraard laten we het weten zodra er extra informatie beschikbaar is.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      bump?

• 1
    • 2